וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: מכבי ראשל"צ ביטלה את יציאתה לאליפות אירופה למועדונים

8.3.2016 / 12:50

אולגה לנסקי, דיאנה ויסמן ויפעת זליקוביץ', שהיו אמורות לייצג את המועדון בפורטוגל במאי, יישארו בארץ. גזבר האגודה, יאיר בייטלר, זועם: "פנינו לשרה מירי רגב ושום דבר לא זז כי היא לא מתעניינת בנו. זו פגיעה קשה בספורטאיות"

אולגה לנסקי. ברני ארדוב
מכה מוראלית קשה. לנסקי/ברני ארדוב

אם לא יקרה משהו יוצא דופן ברגע האחרון, אתלטיות מכבי ראשון לציון, שזכו בשנה שעברה באליפות המדינה בפעם ה-17 ברציפות, לא תצאנה לאליפות אירופה למועדונים שמתקיימת בחודש מאי בפורטוגל. מדובר במכה מוראלית קשה עבור האתלטיות, שבראשן עומדות אולגה לנסקי, דיאנה ויסמן ויפעת זליקוביץ'. באגודה כועסים מאוד על משרד הספורט והעומדת בראשה, מירי רגב, שלטענתם לא נתנה יד כדי לאפשר את יציאת האגודה לתחרות.

"אנחנו לא נטוס השנה מכיוון שהטיסה והשהות יקרים מאוד", אומר יאיר בייטלר, גזבר האגודה. "שלחנו מכתב לשרת הספורט, מירי רגב, ולאחר מכן העברנו תזכורת, ובכל זאת שום דבר לא זז. לצערי השרה מירי רגב לא מתעניינת בנו, לא מתעניינת באתלטיקה בכלל ובטח לא בשהייה שלנו בפורטוגל. אני לא יכול להרשות לעצמי לסכן את המועדון ולהוציא סכום של 40-60 אלף שקל עבור טיסה כזו".

במשך השנים ייצגה האגודה את ישראל במסגרת אליפות המועדונים, שהפעם תתקיים בעיר לייריה בפורטוגל החל מה-28 במאי. "יש למצב הזה השפעה קשה מאוד על הספורטאיות. ראשית, מבחינה פסיכולוגית, האתלטיות רצות במשך כל השנה ומכינות את עצמן כדי להתחרות בחו"ל. עבור אולגה לנסקי זו פגיעה נוספת מכיוון שהיא צריכה להתחרות ולהשיג את הקריטריון לריו. כל זה לא עושה טוב, אבל כנראה שלמינהל הספורט יש מחשבות אחרות. איגוד האתלטיקה והוועד האולימפי נתנו מה שהם יכולים, אבל זה לא מספיק לנו כדי להוציא את הבנות".

שרת התרבות והספורט מירי רגב. קובי אליהו
"השרה לא מתעניינת באתלטיקה בכלל"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully