וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלווין ג'ונסון הודיע על פרישה, דימרקו מארי נשלח בטרייד לטנסי

8.3.2016 / 18:40

"מגהטרון" נפרד מהליגה אחרי תשע עונות בלבד וכאשר בחוזהו נותרו עוד ארבע שנים ו-67 מיליון דולר. האיגלס יוצאים לדרך חדשה ורגע לפני הפתיחה הרשמית של עונת 2016, ביצעו מספר מהלכים בסגל, כאשר מלבד מארי, קיקו אלונסו וביירון מקסוול נשלחו למיאמי

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
כבר נגמר. ג'ונסון/AP, Rick Osentoski

כפי שרבים חששו, הודיע הערב (שלישי) התופס הנהדר קלווין ג'ונסון כי הוא פורש מה-NFL. ג'ונסון, ששיחק לאורך כל הקריירה במדי דטרויט, שבחרה בו במקום השני בדראפט 2007, מסיים את חלקו בליגה בגיל 30 וחצי בלבד וכאשר בחוזה שלו נותרו ארבע שנים ו-67 מיליון דולר.

לאורך תשע עונות הקריירה שלו רשם ג'ונסון למעלה מ-11 אלף יארדים בתפיסה, שבע עונות של 1,000 יארדים לפחות ואת העונה עם הכי הרבה יארדים באוויר בתולדות הליגה, 1,964, מספר אליו הגיע ב-2012. אלא שמנגד, הוא ודטרויט מיעטו ליהנות מהצלחות והוא הופיע רק בשני משחקי פלייאוף והפסיד בשניהם.

* עונה אחת בלבד הספיקה לפילדלפיה איגלס כדי להבין שזה לא עובד והלילה, רגע לפני שעונת 2016 ב-NFL נפתחת באופן רשמי, דימרקו מארי, הרץ האחורי שהגיע בקול תרועה רמה מהיריבה הגדולה דאלאס אחרי עונה אישית אדירה, נשלח בטרייד לטנסי טייטאנס. הטרייד יוכרז כרשמי עם פתיחת העונה החדשה מחר ופילדלפיה תקבל תמורת מארי בחירת דראפט ככל הנראה, אולם טרם ידוע באיזה סיבוב.

* מלבד העברתו של מארי, האיגלס המשיכו להיפרד משחקנים בולטים ונדמה שהם מנסים להשאיר מאחוריהם כל זכר לתקופת צ'יפ קלי במועדון. קיקו אלונסו, הליינבקר שקלי הביא מבפאלו וביירון מקסוול, מגן הפינה שהוחתם על חוזה גדול, נשלחו בטרייד למיאמי.

* דוויין אלן, הטייט אנד של אינדיאנפוליס, האריך את החוזה שלו במועדון בארבע שנים נוספות תמורת 29.4 מיליון דולר.

עדכון ראשון: 6:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully