וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין חולמת על אירופה, מוגרבי: "לא נגעתי באוגו, חבל על השריקה"

8.3.2016 / 8:00

הצפוניים משוכנעים שגם מכבי חיפה והפועל רעננה מאוימות אחרי התיקו. הקשר התלונן על השריקה שהובילה לשער של בוזגלו: "שחקן כמוני לא יכול לגעת באוגו". עובדים מהמועדון ספגו קללות ביציע

one

בבני סכנין מרוצים מאוד מה-2:2 אמש (ראשון) מול הפועל באר שבע. בסיום המשחק המאמן יוסי אבוקסיס והיו"ר מוחמד אבו יונס פרגנו לשחקנים בחדר ההלבשה. "שיחקתם כמו גברים, הפגנתם אופי גם כשהיו קשיים", אמרו השניים.

בסכנין רצו להוכיח לכולם שהם באים לפלייאוף העליון במטרה לסיים במקום הרביעי, ולאחר המשחק חלק מהשחקנים אמרו שכעת גם מכבי חיפה והפועל רעננה מבינות את העוצמות שלהם. "מקום רביעי יכול להקנות כרטיס לאירופה. לפני שתי עונות עשינו עונה מצויינת כשהגענו לפלייאוף העליון, אבל הפעם יש תחושה שאפשר לעשות עונה חלומית ולהגיע לאירופה מהליגה או אולי אפילו מהגביע", אמר אחד השחקנים.

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול בני סכנין. קובי אליהו
פנטזיות על אירופה. שחקני סכנין חוגגים/קובי אליהו

"ירדנו מאוכזבים כי יכולנו לנצח וכולם נתנו מאתיים אחוז", אמר פיראס מוגרבי. "הבנו גם שלא היה פאול בגול השני כי לא נגעתי באוגו. ספגנו כי לא היינו מרוכזים וחבל, אבל זו תוצאה מצויינת". על העבירה שנשרקה לחובתו, והובילה בסופו של דבר לשער של מאור בוזגלו מבעיטה חופשית. "זה מאכזב כי הרגשתי שלא נגעתי בו. אני לא יודע למה הוא לקח את ההחלטה הזו. שחקן במבנה גוף שלי לא יכול לתת מגע לאוגו אבל זו החלטה של שופט ולא נבכה הרבה. איך ששיחקנו היינו ראויים לניצחון וחבל שלא עשינו את זה". על המומנטום בו הקבוצה נמצאת אמר הקשר: "יוסי נותן הרבה ביטחון לשחקנים. חדר ההלבשה בריא וחזרנו להיות ביחד. היינו בתחילת העונה קבוצה מוכשרת אבל לא מחוברת, ועכשיו יש כבר כימיה בינינו. היום נתנו אות שאנחנו לא באים לפלייאוף להעביר את הזמן אלא להשיג מטרה של מקום רביעי ולהתקדם כמה שיותר בגביע".

מוגרבי הוסיף: "טרנר זה המגרש הכי קשה לשחק בו ובגלל זה מגיע כל הכבוד לכל השחקנים. השופטים ישבו ויראו את המשחקים ולא אני צריך לדבר על הדברים האלה".

עלי עוסמאן, דיוגו קאצ'ובה, מחמוד קנדיל ושלומי אזולאי זכו למחמאות גדולות. מי שמאוכזב ממעמדו הוא וויאם עמאשה, שנכנס כמחליף רק לדקות ספורות.

בסכנין כעסו על הקהל של הפועל באר שבע ומצפים שההתאחדות תעמיד את הקבוצה לדין. חלק מעובדי המועדון ומוזמנים נוספים ישבו לצד אוהדים של באר שבע וטענו לקללות מצידם שהתלקחו לעימות. במחצית בסכנין פנו למשקיף וביקשו להעביר את מרבית האנשים ליציעי אוהדי סכנין, כשכעת במועדון מצפים מהמשקיף ומהשופט לציין זאת בדוח. אברהם פאס סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, שבגינה הוחלף בדקה ה-52. בקבוצה יבדקו ביומיים הקרובים אם הוא יוכל לעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס במשחק מול מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully