וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תעמוד לדין בגין השלכת מצתים, אוגו ודוידזאדה שוחחו

8.3.2016 / 13:26

המוליכה תשלם על התפרעות אוהדיה מול סכנין, גם דובר הקבוצה יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת כלפי השופטים. שחקני באר שבע יזמו סולחה בין ג'ון אוגו ואופיר דוידזאדה אחרי העימות ביניהם

one

בווידאו: צפו בתקציר המשחק

אכזבה עצומה בהפועל באר שבע בעקבות התיקו מול סכנין. הפער בצמרת הצטמק לשלוש נקודות בלבד, ולצד אמירות של חלק מהשחקנים לפיהן "אחרי רצף כזה אפשר גם למעוד. זה בסדר", נשמעו אחרים מעט לחוצים מהמשך המאבק בצמרת. "המצב עכשיו לא פשוט", הודה אחד מהם. הסיפור המרכזי לאחר המשחק אתמול היה העימות בין ג'ון אוגו לאופיר דוידזאדה בסיום, עליו פורסם בוואלה! ספורט. שחקנים סיפרו אתמול כי השניים לא היו רחוקים מלהיגרר לאלימות פיזית לאחר שהקשר בא בטענות למגן שלא נשאר חייב והורחק מהמקום על ידי שחקנים. "אם אוגו היה מרים יד הייתה בעיה. כבר אמרנו שאחרי הפסדים התגובה שלו היא שונה לגמרי. אסור להיכנס עכשיו לעימותים. זה לא הזמן, בטח לפני משחק עונה". ברק בכר הגיב על התקרית כשאמר: "כשנכנסתי לחדר ההלבשה הכל היה בסדר. כדורגל זה לא בלט, אחרי משחק קורים לפעמים חיכוכים". לפני שהשניים יצאו מחדר ההלבשה דאגו השחקנים לסיים את העימות בניהם ובמועדון טוענים כי העניין כבר מאחוריהם, אם כי ייתכן שיתקיים בירור בעקבות העניין.

אגב, יום לפני המשחק שהה אוגו במשחק הדרבי בכדורסל בתל אביב עד שעה מאוחרת. במועדון טוענים כי אין כל בעיה משום שלאוגו לא היה אימון בבוקר המשחק ולכן הוא יכל לחזור בשעת לילה מאוחרת הביתה. חלק קטן מהשחקנים טענו כי יש בכך טעם לפגם.

שחקני הפועל באר שבע ג'ון אוגו, אובידיו הובאן. קובי אליהו
יום לפני המשחק שהה במשחק הדרבי בכדורסל בתל אביב עד שעה מאוחרת. ג'ון אוגו/קובי אליהו

על הדשא, בבאר שבע החמיאו כמובן למאור בוזגלו על השער הנהדר, אך היכולת שוב לא הייתה בשיאה. "סכנין עמדה טוב ויכול להיות שהפיגור בטרנר, שזה דבר חדש לנו, קצת הלחיץ. המשכנו לתקוף אבל השער השני הגיע קצת בהפתעה. צריך לדעת להגיב טוב יותר למצבים האלה", אמרו בקבוצה. ברק בכר אמר: "ניצחנו שמונה משחקים ברציפות, אבל זה היה צריך להיעצר מתישהו, אבל תיקו ולא קרה כלום. אנחנו עדיין בפסגה. הכל אותו דבר, אנחנו עדיין תלויים בעצמנו". שיר צדק סיכם: "אני לא חושב שדיברנו על אליפות במחזורים האלה. יש לנו עשרה מחזורים קשים מאוד. יש לנו הרבה מה לשפר השבוע. היו גם דברים טובים. בדרך כלל אנחנו יודעים למצוא פתרונות, אבל מול סכנין היינו חשופים. בשלב הזה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לשחק ככה". על התקרית בין אוגו לדוידזאדה אמר: "מותר גם להתווכח אחרי משחק, זה בסדר. כולם רוצים את טובת הקבוצה. אני בטוח שבשבוע הבא יכתבו על באר שבע טובה יותר. האמירות של מכבי? אני לא מתעסק בהם". היום תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רעננה (שבת, 19:30).

אלונה ברקת איננה מתעסקת כעת ברכש אך היא ממשיכה לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע למספר שחקנים, בניהם עומר דמארי. מאור מליקסון, וובה בראון וויליאם סוארס יהיו כשירים למשחק העונה. האחרון עשוי להיות בסגל כבר מול רעננה. מהראן ראדי יזכה למנוחה קצרה וישוב לפעילות מלאה בהמשך השבוע.

בעניין אחר: תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף הודיע כי באר שבע תעמוד לדין בגין השלכת מצתים של האוהדים. כמו כן, דובר הקבוצה גיל לבנוני יעמוד לדין על התנהגות בלתי הולמת. על פי דוח השיפוט, לבנוני פנה לעבר אחד השופטים במחצית וצעק לעברו "בושה, בושה".

בסוף, אוגו ודוידזאדה השלימו עם סרטון נחמד במשחק שש בש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully