וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "הכדורסל הוא חלק גדול מאוד מהחיים שלי, זו תקופה קשה"

7.3.2016 / 23:40

קפטן הפועל ירושלים בכה בסיום משחק הניצחון 80:100 על בני הרצליה: "לפעמים אני לוקח דברים ללב". פרנקו: "השתחררנו קצת במחצית". אוהדי הקבוצה תלו שלט: "לא רוצים את גיא הראל בארנה"

one

אחרי ההפסד המביך למכבי קרית גת במחזור שעבר, הפועל ירושלים התקשתה גם הערב (שני) בביתה מול בני הרצליה במשך מחצית אחת, אך במחצית השניה סחף אותה יותם הלפרין לניצחון 80:100.

מאמן הקבוצה, דני פרנקו: "השתחררנו קצת במחצית, לא היה פשוט לחזור הלילה למשחק. היה לנו משחק לא נעים בשבוע שעבר. לא השתוללנו אחרי ההפסד, אבל אין שחקן שלא הרגיש מבוזה בשבוע שעבר. תפסנו את עצמנו השבוע והחלטנו לאן פונה העונה. דיברנו שההתחלה לא תהיה קלה. עשינו בושות בשבוע שעבר בעיקר לעצמנו, אנחנו צריכים להחזיר את הדברים הטובים, בעיקר לקהל שלנו וגם לעצמנו. אני שמח שהראינו יכולת טובה על המגרש, בעיקר במחצית השנייה, שמרנו טוב ועשינו עבודה טובה בריבאונד. יותם הוא קפטן ובימים האחרונים הא עשה הרבה כדי לתרום לקבוצה.".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
"הרגשנו מבוזים בשבוע שעבר". פרנקו/ברני ארדוב

"אנחנו צריכים למצוא את העקביות והיציבות ממשחק למשחק", המשיך פרנקו, "במשחקים האחרונים שניצחנו שמרנו על הגנה טובה. מהמשחקים הקודמים לא יכולנו להפיק הרבה. הכל תלוי בצורה שבה אנחנו מגיעים למשחק. אנחנו צריכים לשמור על יציבות ולבוא למשחקים עם יותר שקט נפשי. זאת המשימה לקראת המשחק הבא".

בעלי הקבוצה, אורי אלון, נכח באולם וצפה בניצחון. מאמן האדומים בטוח שהנוכחות שלו תרמה: "טוב שהוא הגיע, הקרדיט על הניצחון הוא שלו. אחרי משחק כמו בשבוע שעבר זה עולה בבריאות, זה משפיע מאוד על כולם ואני שמח שידענו לצאת מזה במשחק טוב כמו הערב".

על איליי הולמן, שחתם השבוע בקבוצה אך לא שותף במשחק, הוסיף המאמן: "רצינו מישהו פיזי שיוכל לשחק קשוח וחזק, אני דיברתי איתו והוא יודע מה מצפים ממנו. הוא לא יעשה פלאים בתוך יומיים. הליגה שלנו שונה מאוד מהליגה הסינית, אני מקווה שהוא ישנה הכל. גם דיון תומפסון לא הבין לאן הגיע בתחילת הדרך שלו כאן".

יותם הלפרין בכה בסיום המשחק. אנשי הקבוצה מיהרו להרגיעו . הקפטן: "זו תקופה קשה . הכדורסל הוא חלק מאוד גדול מהחיים שלי. אני לוקח דברים ללב לפעמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלט נגד גיא הראל. ברני ארדוב
מחאת האוהדים/ברני ארדוב

בתוך כך, אוהדי הפועל ירושלים תלו שלט ביציע העליון בו נכתב: "רוצים להיפרד יפה משחקנים. לא רוצים להיות מכבי ת"א 2 . לא רוצים את גיא הראל בארנה". השלט נתלה ככל הנראה בעקבות הכתבה בוואלה! ספורט על תביעות השחקנים והתבטאויות השחקנים נגד הראל, מנכ"ל המועדון.

מאמנה של הרצליה, מיקי גורקה סיכם את המשחק: "אני אומר כל הזמן, יש את הליגה ויש את ירושלים ומכבי, יש קו שצריך לעבור ולהיות מוכן אליו, ואנחנו עדיין לא שם, מבחינת הביצוע, המחץ, ההתמודדות עם קבוצה כמו ירושלים. כל הקבוצה לא הופיעה הערב. מבחינתי זה שיעור טוב, אני מקווה שהשחקנים יבינו שיש עלית מדרגה."

"אני בחור רגוע עד קו מסוים", המשיך, "כשהקו נקטע אני אומר את מה שאני אומר בצורה הנכונה, מה שאמרתי בחדר הלבשה נשאר שם. אנחנו עבדנו ועובדים מאוד קשה כדי להגיע למקום הרביעי. הלחם והחמאה שלנו הוא לשמור על הבית. אני מקווה שמהמשחק הערב נפיק לקחים לקראת ההמשך."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully