וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עימות בין ג'ון אוגו ודוידזאדה, השחקנים הפרידו

7.3.2016 / 23:08

בסיום ה-2:2 עם סכנין, הניגרי בא בטענות למגן השמאלי, שחקנים מנעו מהעימות להחריף. בכר: "אין לחץ, זה אתגר גדול". בוזגלו: "אנחנו לקראת עשרה גמרים, אם נעבוד נכון, הכל תלוי בנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע שמטה הערב (שני) שתי נקודות יקרות במירוץ האליפות, כשסיימה ב-2:2 ביתי עם בני סכנין. בכך הגיע לו לסיומו רצף הניצחונות הנהדר של ברק בכר, ועם הכניסה לפלייאוף העליון, היא מוליכה בשלוש נקודות על מכבי תל אביב.

בסיום המשחק נרשם עימות בין ג'ון אוגו ואופיר דוידזאדה. הקשר הניגרי בא בטענות קשות כלפי המגן, ככל הנראה על ההחמצה של השני בתוספת הזמן. דוידזאדה הגיב, אוגו התקרב אליו, ומספר שחקנים דאגו להרחיק את המגן לפני שהעימות יחריף. לאחר מכן ערכו השניים ריצת שחרור עם שאר הקבוצה, בתחילתו המשיכו להתווכח, אבל השחקנים דאגו לחצוץ ביניהם.

חפצים, ביניהם מצת, הושלכו על שוער בני סכנין מוחמד קנדיל ועל המגן עלי עוסמאן, ובאר שבע צפויה לעמוד על כך לדין.

אוגו והובאן/קובי אליהו

"היה משחק טוב, קצבי עם הרבה אירועים", אמר ברק בכר בסיום. "שתי הקבוצות שיחקו כדורגל טוב. רצינו להמשיך ולנצח ולשמור על הרצף, אבל זה לא פשוט. הראינו אופי ויכולת ואני באמת לא מאוכזב. הספסל שלנו תמיד עירני וחי את המשחק, הוא תומך. זה בסדר גמור. צריך לחשוב מה צריך כדי לעזור לקבוצה, זה מאכזב, אבל היה משחק טוב. אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח. שלטנו לאורך כל המשחק, ניסינו לעשות הכל. קבוצות נותנות פה 200 אחוז וזה בסדר. קשה לי להיות מאוכזב כשאנחנו נותנים הכל. אין לחץ, זה אתגר גדול. נתחיל את הפלייאוף עם יתרון וזה בסדר".

מאור בוזגלו הוסיף: "מאכזב שהפסדנו נקודות אבל זה מסוג המשחקים שמתפתחים לא כמו שאנחנו רוצים ויכולנו גם להפסיד. הנקודה חשובה, נרים את הראש ואם נעשה דברים נכון הכל תלוי בנו. יש פה לחץ בריא, הקבוצה נבנתה ללחץ. נצטרך להציג את היכולת הטובה שלנו ולקחת את כל הנקודות. אנחנו לקראת עשרה גמרים והיום הוכח שאין משחקים קלים. לא תכננתי את השער אבל הסתכלתי על השוער ועל החומה ואני שמח שנכנס. שער חשוב".

יוסי אבוקסיס: "כמובן שאני מרוצה, זה המגרש הכי קשה בארץ. הקהל פה אדיר, הוא דוחף את הקבוצה. כל מספר יש פה 10 שריקות של השופט שבאות מהקהל. לא רוצה להיות חזיר כי יכולנו לתת את השלישי, אבל אני מבסוט מהנקודה. נתנו משחק גדול. נמשיך קדימה. אני שמח שעמדנו במטרות שלנו. אמרתי לשחקנים שיש לנו הרבה מה להרוויח. אנחנו שתי נקודות ממקום רביעי, אנחנו מקצוענים. לא רוצים להיראות רע בפלייאוף. אמרתי להם שהפלייאוף מתחיל היום. עשינו תוצאה טובה ונמשיך קדימה".

באר שבע תסיים בבית מול סכנין, מכבי תל אביב תסיים מול מכבי חיפה

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ובני סכנין נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully