וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: קונסטנטין וורונוב הוכתר כסגן אלוף אירופה לנוער

7.3.2016 / 21:11

סייף החרב רשם הישג נהדר בנוביסאד כאשר השיג את מדליית הכסף לאחר שרשם חמישה ניצחונות בשלב הנוקאאוט, אבל נכנע לצרפתי קולאו 15:9 בגמר. בחודש אפריל הוא ייאבק בפראג על השגת הקריטריון האולימפי שעשוי לסלול את דרכו לריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הישג גדול. קונסטנטין וורונוב/מערכת וואלה, צילום מסך

הישג נהדר לסייף החרב קונסטנטין וורונוב, הכישרון הצעיר שעלה מאוקראינה, שהשיג את מדליית הכסף באליפות אירופה לנוער שנערכת בימים אלו בנוביסאד. וורונוב, שעוד מקווה להגיע למשחקים האולימפיים בריו, הפסיד אמנם בגמר 15:9 לצרפתי שארל קולאו, אבל בהחלט יכול להיות גאה מהדרך שעשה משעות הבוקר ועד הישורת האחרונה.

וורונוב צלח את השלב המוקדם שבמסגרתו פגש יריבים מאוקראינה, רומניה, בריטניה, בולגריה, ספרד ופולין עם ארבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים. בהמשך הדרך הוא הוגרל מול יריב ספרדי וגבר עליו 3:15 שהבטיח לו מקום בין 32 האחרונים באליפות. וורונוב גילה עליונות גל על פני הבריטי וויליאם דירי, ניצח אותו 5:15 ובמפגשו מול הגרמני אדוארד גרט על מקום בשמינייה האחרונה הוא ניצח 12:15.

בשלב רבע הגמר פגש וורונוב את האיטלקי לאונרדו דראוסי וניצח אותו 14:15, וכבר בשלב הזה הבין הסייף הישראלי המוכשר שהמדליה ביד. בחצי הגמר פגש וורונוב את מיקלוש פץ' ההונגרי, ניצח 13:15 אבל בגמר כאמור וורונוב נכנע ליריבו הצרפתי ונאלץ להסתפק במקום השני.

ב-15-17 באפריל תתקיים בפראג תחרות מיון אירופית שבמסגרתה יחולקו ארבעה כרטיסים למשחקים האולימפיים בריו. אם וורונוב יצליח להשיג את הקריטריון הבינלאומי, הוא קיים סיכוי טוב שבוועד האולימפי יחריגו אותו בשל גילו הצעיר וכשרונו ויאפשרו לו להתחרות באולימפיאדה כך שהקריטריון הישראלי לא יהווה מכשול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully