וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה מיננקו תעבור ניתוח: "אמורה להיות בסדר עד ריו"

7.3.2016 / 15:15

סגנית אלופת העולם תצא הלילה לפינלנד כדי לטפל בכף רגל שמאלך הפצועה ותיעדר מפעילות בין שבועיים לחודשיים. מאמנה, אלכס מרמן, מעריך שהיא תהיה כשירה לריו: "ניסינו בכל דרך לטפל בפציעה שלה והניתוח היה בלתי נמנע"

חנה קנייזבה בגמר אליפות העולם בקפיצה משולשת. GettyImages
"אי אפשר היה לוותר על הניתוח הזה". קנייזבה/GettyImages

דאגה סביב סגנית אלופת העולם, חנה קנייזבה-מיננקו: האתלטית תמריא הלילה לפינלנד כדי לעבור ניתוח בכף רגל שמאל ועל פי ההערכות של רופאיה, היא תזדקק למנוחה של בין שבועיים לחודשיים. מיננקו תשוב לארץ ביום חמישי בלילה ותקווה להחלים בהקדם כדי להמשיך בהכנות לקראת המשחקים בריו.

הרגל שממנה סובלת מיננקו היא רגל ההנפה בקפיצה המשולשת, ובסביבתה מקווים כי ההחלמה שלה לא תיארך זמן רב מדי כך שהיא תוכל להגיע בכושר לאולימפיאדה. אלכס מרמן, מאמנה של קנייזבה, אמר היום: "אי אפשר היה לוותר על הניתוח הזה. ניסינו בכל דרך לטפל בפציעה שלה, גם בארץ, גם בגרמניה, אבל זה היה בלתי נמנע. חנה סובלת מדלקת באיזור הקרסול ואנחנו חייבים לטפל בזה. נכון לעכשיו אין חשש לקראת ריו".

בשבוע שעבר הודיעה קנייזבה כי היא מוותרת על השתתפותה באליפות העולם באולם שתיפתח ב-17 בחודש בפורטלנד. לאחרונה עברה האתלטית ממכבי תל אביב טיפולים אצל פרופסור יונצ'ב בגרמניה בעקבות הדלקת וכחלק מכך היא החליטה לוותר על השתתפות בתחרויות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully