וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי: "למדתי מפייטון המון. הוא שלט בפוטבול בצורה מושלמת"

7.3.2016 / 12:43

ב-NFL נפרדים מהקוורטרבק הפורש, יריבו הגדול הוסיף: "העובדה שהוא לא יהיה יותר בליגה היא מבאסת. ראיתי כל משחק בו הוא שיחק. מי הצליח לעמוד בציפיות ממנו שנה אחרי שנה בצורה טובה כל כך כמו פייטון?"

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס עם טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Steven Senne, AP
בריידי ומאנינג, הסוף/AP, Steven Senne

פייטון מאנינג יודיע הערב (שני, 20:00) על פרישה ממשחק במסיבת עיתונאים שתתקיים במתחם האימונים של אלופת ה-NFL הטרייה דנבר ברונקוס. מאז פורסמה אתמול הידיעה על הפרישה, החלו אנשי הליגה, מכל הקבוצות השונות, בסבב הפרידה שלהם מהקוורטרבק האגדי. אחד מהם היה יריבו הגדול וחברו הקרוב טום בריידי, ששוחח עם פיטר קינג מ"ספורטס אילוסטרייטד" במסגרת הטור השבועי "MMQB".

"הדבר הראשון שאמרתי לאשתי לאחר ששמעתי על הפרישה זה שהחיים שלו הולכים להשתנות משמעותית", אמר בריידי, "הדרך בה הוא משחק פוטבול, הדרך בה הוא חי את המשחק, עם כל האנרגיות המנטליות שהוא משקיע בכל יום, לאורך כל השנה, דמיינו לעצמכם כמה לחץ יירד ממנו עכשיו. המחויבות הזו, גם מבחינת זמן וגם ברמה המנטלית, 12 חודשים בשנה, אף פעם לא עוזבת אותך כשאתה במשחק. אני יכול להעיד על זה. אתה כל הזמן מנסה להשתפר, כל הזמן רעב ללמוד עוד. תחשבו כמה זמן הוא היה קוורטרבק גדול. עבור פייטון, זו כנראה הפעם הראשונה בחיים שהלחץ יורד ממנו. דמיינו איך זה מרגיש".

הקוורטרבק של הפטריוטס הוסיף: "העובדה שהוא לא יהיה יותר בליגה היא מבאסת. ממש מבאסת. מי הצליח לעמוד בציפיות ממנו שנה אחרי שנה בצורה טובה כל כך כמו פייטון? והוא עשה את זה בכזו צניעות ובצורה מעוררת הערצה. הוא הציב את הסנטדרט לדרך בה משחקים בתור קוורטרבק. ראיתי כל משחק בו הוא שיחק, יש לי תיקיות עם מהלכים שלו, עם הדרך בה הוא משחק. ייקח לי שנים לצפות בכל זה שוב, אבל מה שהוא עשה בדנבר זה משהו מדהים. תחשבו על זה, להחליף קבוצה, להחליף ארגון, בגילו ואז בתוך ארבע שנים להגיע פעמיים לסופרבול עם הקבוצה החדשה. לזכות בסופרבול במשחק האחרון בקריירה זו דרך מושלמת".

לסיום אמר בריידי: "למדתי ממנו המון. הבנתי בעזרת צפייה בו את רמת המחויבות שאתה צריך כדי להיות שחקן גדול. אני יודע כמה זמן אני משקיע במשחק, אז אני יודע כמה זמן הוא משקיע. זה לא מתשע עד חמש, אלה חיים שלמים של מחויבות. פוטבול הוא ספורט, אמנות ודת והוא שלט בזה בצורה מושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully