וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: תומר אור ניצח את מאור חטואל במקסיקו, וצמצם את הפער

7.3.2016 / 11:40

אור גבר 9:15 בגמר תחרות סבב הלווין העולמי בקנקון, וכעת הפער ביניהם צומצם ל-2.5 נקודות לזכותו של חטואל. ההכרעה ביניהם על המשך המאבק על הכרטיס לריו: בסוף השבוע בקובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תומר אור ומאור חטואל, שני סייפי הרוח של ישראל שנאבקים על הכרטיס הישראלי לריו, נאבקו הלילה (בין ראשון לשני) בקנקון, מקסיקו בגמר תחרות סבב הלווין העולמי. אור ניצח 9:15 וצמצם את הפער מיריבו בדירוג העולמי. חטואל מוביל כרגע ב-2.5 נקודות על אור, ורק אחד מהם ייסע אל התחרות האירופית של ההזדמנות האחרונה עבור סייפים שלא העפילו לאולימפיאדה דרך הקריטריון הקבוצתי לנבחרות לאומיות.

בסוף השבוע הקרוב המתח יגיע לשיא בגראנפרי הוואנה, קובה, שם תסתיים התחרות הפנים-ישראלית ביניהם ורק אחד ימשיך הלאה. מדובר בתחרות יוקרתית שמקנה 150 אחוז ניקוד. מאור מתאמן אצל אביו, חיים חטואל, בעוד אור מתאמן אצל מאמן נבחרת הדקר, אוהד בלוה במועדון הפועל כפר סבא, שם הוא בעצמו מאמן צעירים.

לאחר הזכייה בזהב אמר אור: "היה יום ארוך, שישה ניצחונות ובסוף 'התקווה'. התגעגעתי לזה. בגיל 37 מעריכים את זה יותר. אני חייב להגיד תודה לצוות שלי, אוהד בלוה המאמן התומך שמבלה איתי שעות יחד על המסלול ובטלפון ולא מפסיק לתמוך ולהאמין. לאליעזר אדירים, שמאפשר לי לטוס ולהמשיך לחלום ודואג לכל המתאמנים הצעירים שלנו כשאני איננו, ומעל הכול, לאשתי הנדירה שבלעדיה זה בטוח לא היה קורה. המדליה הזו שלה. מזל טוב למאור חטואל על המקום השני. לא בכל יום שני סייפים ישראלים נפגשים בגמר של תחרות בינלאומית".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully