וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "היה תסכול גדול בחדר ההלבשה, תחושת ייאוש"

7.3.2016 / 7:33

האדומים התקשו להאמין שגם הקאמבק בדרבי לא הספיק לנקודה: "שיחקנו מצוין במחצית השנייה ועדיין ירדנו מנוצחים. כולם עצבניים מאוד". שחקנים העידו כי חנן ממן בכה לאחר ההרחקה

one

התחושות בקרב אנשי ושחקני הפועל חיפה עם סיום הדרבי אתמול (ראשון) היו קשות. בקבוצה כבר ראו איך הם רושמים את אחד הקאמבקים המרשימים שלהם בשנים האחרונות, כאשר חזרו מפיגור 2:0 לשוויון, אבל שער עצמי אומלל הוביל להפסד 3:2 ולעוד משחק ללא נקודות. אחד השחקנים הודה: "היה תסכול גדול בחדר ההלבשה, תחושת ייאוש. שיחקנו מצוין במחצית השנייה ועדיין ירדנו מנוצחים. כולם עצבניים מאוד. הפגרה באה לנו ממש בזמן".

חנן ממן, שעלה מהספסל ורשם 45 דקות טובות מאוד שהחזירו את הקבוצה למשחק, ספג אדום טיפשי בשניות הסיום וייעדר ממשחק הפלייאוף הראשון, מול מכבי פתח תקוה. מספר שחקנים העידו כי ממן מירר בבכי ובדרכו לחדר ההלבשה זעם ובעט בדברים שנקרו בדרכו: "חנן היה מצוין וניתן היה לראות עליו שהוא מתוסכל מהעבירה שעשה", אמר שחקן בקבוצה, "הוא מאוד רוצה להצליח עם הקבוצה".

שחקן הפועל חיפה, אופק פישלר. יוסי ציפקיס
זכה לעידוד. פישלר/יוסי ציפקיס

אופק פישלר הצעיר, שכבש את השער העצמי המכריע, היה נסער מאוד וזכה לעידוד מחבריו ומאנשי הקבוצה, ששיבחו אותו על המשחק שהפגין. האדומים נוטים להמשיך עם פישלר בהרכב ובקבוצה אמרו שלמרות השער הכואב, מדובר בשחקן צעיר שיכול להפוך לשחקן ההגנה העתידי של המועדון. תקרית נוספת התרחשה לאחר שאמיר אבו ניל הוחלף ופנה בזעם ותלונות לעוזר המאמן מאיר בן מרגי. בקבוצה לא הבינו את פשר התגובה, שכן כמה דקות לפני החילוף, אבו ניל עצמו פנה לספסל והתלונן על עייפות וכאבים בשריר התאומים.

בקבוצה היו מאוכזבים והעבירו ביקורת על צורת המשחק לאחר כיבוש שער השוויון וטענו כי במקום להרגיע את המשחק, השחקנים שיחקו בהפקרות וזנחו את ההגנה והמשחק המסודר. במחצית, המאמן אלי כהן כעס על שחקניו: "המשחק הזה לא גמור. אנחנו יכולים לחזור, אבל תתחילו לשחק בלי פחד. אתם נותנים למכבי חיפה יותר מדי כבוד ומאפשרים להם לתקוף. תהיו יותר דומיננטים ואגרסיביים".

הישאם כיוואן אמר לאחר המשחק: "מכבי חיפה באו למשחק הזה אחרי שהבטיחו את הפלייאוף העליון ואנחנו היינו בלחץ והלכנו אחורה בפתיחה. חבל שאנחנו עם המחמאות ובלי הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully