וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכנן את העונה הבאה? לוי: "בוקולי כבר עוקב אחר זרים"

7.3.2016 / 8:13

הסקאוט ממשיך לעבוד, אחרי הדרבי המאמן שימשיך מבטיח: "חיפה תחזור לקדמת הבמה. אפשר לחלוק על תוצאות, לא על רמת האימון". עטאא ג'אבר: "כמעט פרשתי מכדורגל. חצי סנטימטר הציל לי את הקריירה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי תחילת עונה קשה מבחינתה, נראה כי חל שיפור מסוים במכבי חיפה. ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, השיפור בליגה והניצחון בדרבי אמש, יצרו תחושה שהכרטיס לאירופה עדיין בהישג יד. "עד משחק הגביע, המטרה היא לשמור על המקום הרביעי. אנחנו מאוד רוצים להגיע לאירופה. זה יהיה סיום נחמד לעונה שהתחילה לא טוב", אמרו אתמול בחיפה לאחר הניצחון על הפועל חיפה, שם מרוצים מההתקדמות של גליינור פלט והשינוי הכללי שחל בשני המחזורים האחרונים ובגביע בנוגע לכיבוש שערים. "עדיין אפשר לצפות ליותר, אבל עד לפני חודשיים אף אחד לא ציפה שנדבר על אירופה. אם נהיה שם, אפשר לצפות ליותר בעונה הבאה", הסביר אחד השחקנים.

במועדון החליטו בימים האחרונים לשמור על דיסקרטיות בנוגע להרכב הצוות המקצועי בעונה הבאה. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי ההתלבטות היא לגבי בעל התפקיד שיעבוד תחת לוי בעונה הבאה, זאת לאחר שהמאמן כבר קיבל מסרים שהוא ממשיך. מתחת ללוי יעבוד מנהל טכני או שימונה מנהל מקצועי לצדו, אחרת הוא ימונה למנג'ר. "רוני החליט לא לעסוק בעניין הזה עד שנסיים את המטרות שלנו. אנחנו רוצים כרטיס לאירופה", אמרו אתמול במועדון. רוני לוי נשאל האם הוא מכין את הקבוצה לעונה הבאה והאם זה נכון שגוסטבו בוקולי עוקב אחר שחקנים זרים. לוי השיב: "בכל מועדון גדול יש מחשבות ורצונות לעונה הבאה. בוקולי הוא הסקאוט ועוקב אחר שוק השחקנים ומנסה ללמוד ובוחן זרים וישראלים. האופציות לישראלים לא גדולות מדי. במקום להביא ישראלים כדאי אולי לבנות על שלנו. חיפה תצטרך להביא את השחקנים הנכונים. אני בטוח שימצאו השחקנים הנכונים למכבי חיפה". על פלט הוסיף המאמן: "פלט הוא שחקן שכשאני והשחקנים רואים אותו מבקיע אנחנו אומרים שזה מגיע לו. הוא עובד בשביל הקבוצה". כזכור, לאחרונה התברר כי הסקאוט שוחח עם קלאודמיר מבית"ר ירושלים למרות שזה סיכם עם טביב לעונה נוספת והוא ממשיך במעקב אחר שחקנים מצרפת ופורטוגל.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. יוסי ציפקיס
"חיפה לא לקחה אליפויות בשנים האחרונות". רוני לוי/יוסי ציפקיס

לוי נשאל לגבי התוצאות שמשיגה הקבוצה העונה. "אמרתי בעבר שהשאלה היא למה מצפים מחיפה ולאן רוצים להגיע. חיפה לא לקחה אליפויות בשנים האחרונות", ענה המאמן. "בעונה שעברה הגיעו עטר, קמארה, שכטר ושחקנים נוספים. את הכסף אנחנו נספור במדרגות. הייתה תקופת זוהר שנגמרה בעונת 1993/94, ואחרי זה כמה שנים הקבוצה לא זכתה באליפות. חיפה עוד תחזור לקדמת הבמה. אנחנו לא רוצים לסתום פיות של אף אחד. אני לא נבחן על תקופה כזאת או אחרת וזה לא מדד לכישורים שלי כמאמן. לצערי בתקשורת הישראלית יש נטייה לזלזל ולא לכבד. אפשר לומר שהתוצאות לא טובות אבל לא לחלוק על רמת אימון ומקצוענות, לגבי ולגבי מאמנים אחרים. אחת הבעיות שלנו היא שאנחנו לא יודעים לחשוב כאנדרדוג".

לאחר המשחק התראיין קפטן הנבחרת האולימפית וקשר מכבי חיפה על התפקוד שלו כשחקן הרכב. "קוראים לי עטאא ג'אבר, לא ג'אבר עטאא", פתח ג'אבר את דבריו כשהוא מתקן את הכרוז שקרא תחילה בשם משפחתו. "היכולת שלי? אני עובד קשה בשביל זה. גם נטע. אנחנו מנסים להוכיח את זה כל שבוע מחדש. אני ונטע צריכים להמשיך לעבוד קשה. רוצים להמשיך ולהביא את חיפה למקומות הכי טובים. ממי אני לומד? אני לומד ורואה הרבה אינייסטה. כדי להגיע לרמה שלו צריך לעבוד הרבה יותר קשה. אבל אני שמח בחלקי". על הקהל הוסיף קפטן האולימפית: "אנחנו לא צריכים להתייחס לחלק הקטן אלא לחלק הגדול שמעודד. אני רוצה לומר להם תודה. אין לנו בעיות עם הקהל". ג'אבר דיבר גם על ההבדלים ביכולת ואמר: "אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה בארץ. לפעמים יש חוסר ריכוז. צריכים להיות בפוקוס כל הזמן. לא הרגשתי שאני מופקר או לבד. שחקנים לוקחים אוויר, כשיש לך שחקנים כמו הרביעייה בהתקפה, כמו בניון, עטר וורמוט ובמיוחד את פלט שעוזר מאוד אני מרגיש שאני ונטע יכולים לקחת אוויר מדי פעם".

לפני מספר חודשים שמע ג'אבר כי הוא עשוי לפרוש ממשחק פעיל. בבלוג שפורסם אז בוואלה ספורט סיפרו מקורביו כי "הרופא אמר שאם בבדיקה יתברר שהסחוס שחוק מתחת לסנטימטר וחצי, ג'אבר יחזור לשחק והוסיף: 'אם לא, אולי שחמט יתאים'". ג'אבר הגיב: "אחרי הפציעה ההיא כן האמנתי שאגיע למקום הזה. עוד חצי סנטימטר, הייתי פורש לפני שנתיים בגיל צעיר מאוד (היה בן 19 בעת הטיפול). חצי סנטימטר הציל לי את הקריירה. אני מרגיש בר מזל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully