וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "הנדריקס? גם ג'ורדן או קובי לא יעזרו לנו מיידית"

6.3.2016 / 23:17

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב אחרי הדרבי: "קודם כל צריך לפתור את הבעיות שלנו מבפנים. אני צריך להכין את השחקנים טוב יותר מבחינה מנטאלית, לא פעם ראשונה שאנחנו מאכזבים את הקהל שלנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה את אחד מהפסדיה המשפילים ביותר בעונה הקשה שעוברת עליה, כשהובסה בביתה 84:68 בידי יריבתה הגדולה הפועל תל אביב. הצהובים נראו נורא ואיום לכל אורך המשחק, ויתחילו את הסיבוב השלישי מהמקום השני בלבד.

"זה המשחק הראשון שהפסדנו בבית מאז שאני פה", התגונן ז'אן טבק. "זו לא פעם ראשונה העונה שאנחנו מאכזבים את האוהדים שלנו ולא פעם ראשונה שאנחנו מפסידים. יש סיבות טכניות לכך שלא ניצחנו, לא קלענו את הזריקות שלנו, קיבלנו החלטות רעות. בנוסף הם לקחו המון ריבאונדים בהתקפה, הם רצו יותר מאיתנו. אני צריך להכין את השחקנים טוב יותר מבחינה מנטאלית. אני לא חושב שאף אחד לא הופיע למשחק. חלק מהשחקנים הגיעו, חלק לא. השחקנים לא עשו רק דברים רעים, אבל מה שהם עשו זה באחריותי. לא הרבה אנשים נתנו לנו סיכוי לזכות בגביע והצלחנו לזכות. יש עוד דרך ארוכה עד לזכייה באליפות ובסוף זה רק משחק אחד. אנחנו חייבים להילחם בכל דקה. אני מעוצבן על כך שהפסדנו במשחק כזה יותר מאשר מהמיקום שלנו בטבלה".

על הרצון של מכבי תל אביב לצרף את ריצ'רד הנדריקס אמר הקרואטי: "אני יודע שיש מגעים ורצון משני הצדדים. יש לנו עוד הרבה דברים חשובים לדבר עליהם ולהתעסק איתם עכשיו. אני חושב שאנחנו צריכים לפתור את הבעיות שלנו מבפנים קודם כל. הנדריקס? גם אם ג'ורדן או קובי בריאנט יגיעו עכשיו, הם לא יעזרו לנו מיידית כי אנחנו צריכים לפתור את הבעיות שלנו מבפנים קודם כל".

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה את מכבי תל אביב 68:84. צפו בתקציר

לימונד: "אין שמחה גדולה מזו". אברהמי: "הניצחון הגדול בקריירה". צפו בחגיגות של האדומים

לימונד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully