וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "כשנצליח לייצר המשכיות, נפסיק להיות קבוצה בינונית"

מאמן מכבי חיפה לאחר הניצחון בדרבי: "בשבילנו כל משחק הוא כמו משחק עונה. משומר היה שחקן נבחרת במשך שנים רבות". משומר: "בוז? זה רק קומץ קטן". אלי כהן: "סבלנו מחוסר שקט ומחוסר סבלנות, מדובר בהפסד כואב מאוד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי בדרך להבטחת המקום הרביעי בפלייאוף העליון. הירוקים ניצחו את הפועל חיפה בדרבי 2:3, רשמו ניצחון שמיני רצוף בדרבי ויסיימו את העונה במקום הרביעי אם בני סכנין לא תנצח מחר את הפועל באר שבע בחוץ.

"סבלנו קצת במחצית השנייה", אמר רוני לוי. "אמרתי לשחקנים שצריך להשקיע ברגעים הקשים. לקחת שלושה דרבים בעונה, אני קונה את זה בכל שנה. אנחנו רוצים לייצר המשכיות. גם תוך כדי משחק וגם לאורך כמה משחקים. כשנעשה זאת, נעשה את הקפיצה מקבוצה בינונית לקבוצה טובה מאוד. כל משחק בשבילנו היה כמו משחק עונה, כי בזבזנו את כל הקרדיט".

המאמן התייחס ליכולת של אייל משומר: "הבאתי אותו לקבוצה לפני עשר שנים, ובמשך שנים ארוכות הוא היה שחקן נבחרת ישראל. יש לו יכולות ועוצמות, אבל החכמה לייצר רצף".

משומר אמר בסיום: "אני מאוד שמח שהצלחנו להשיג היום ניצחון. זה חשוב מאוד בשבילנו, אנחנו רוצים להגיע למקום הרביעי ולעלות לאירופה. אני שמח שהשגנו את שלוש הנקודות. לצד שריקות בוז, אני שומע גם קולות עידוד וזה מה שמחזק אותי. אני יותר מתייחס לזה, הבוז זה רק קומץ קטן. הרוב מעודד וזה מה שדחף אותי לעשות את המהלך האחרון".

מאמן הפועל חיפה, אלי כהן. יוסי ציפקיס
מאוכזב. אלי כהן/יוסי ציפקיס

"לא הופענו לחצי הראשון", ציין אלי כהן. "מגיע כבוד גדול למכבי חיפה, אבל אני לא מבין, המשחק כל כך חשוב עבורנו ולא שיחקנו. לחצי השני עלינו אחרת לחלוטין. חזרנו למשחק כשהצלחנו להשוות ל-2:2. דיברנו כל השבוע על ההתקפות המהירות של מכבי חיפה. ראיתי חוסר שקט וחוסר סבלנות. זה הפסד כואב מאוד. למרות זאת, מגיע קרדיט לשחקנים שהשקיעו עד לרגע האחרון".

אלי כהן התייחס לשער העצמי של אופק פישלר: "זה חלק מהמשחק. הוא לא הראשון שזה קורה לו. היה לו משחק טוב, זה לא צריך להשפיע עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully