וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה צורנית: גלושקוב וטטלבאום השיגו את הקריטריון הבינלאומי לריו

6.3.2016 / 18:42

הצמד הישראלי עשה צעד חשוב בדרך להופעה אולימפית בקיץ, כאשר עבור גלושקוב תהיה זו הופעה רביעית שתהיה גם היסטורית עבור ספורטאית ישראלית. כעת נותר לשתיים לקבוע את הקריטריון הישראלי באליפות אירופה בעוד כחודשיים

אנסטסיה גלושקוב, אינה יופה, שחייה צורנית ישראל. Al Bello, GettyImages
הישג נאה. גלושקוב מרוצה/GettyImages, Al Bello

המשוכה הקשה מאחוריהן: אנסטסיה גלושקוב ויבגניה טטלבאום השיגו היום (ראשון) באופן רשמי את הקריטריון הבינלאומי, והן קרובות מאוד להבטיח את מקומן במשחקים האולימפיים בריו. השתיים סיימו את תחרות המבחן שנערכת בריו במקום ה-12 הכללי, מה שאפשר להן בסופו של דבר להימנע מהופעה של ההזדמנות האחרונה להשיג את הקווטה האולימפית.

כעת תעמוד בפני השתיים משימה לא פחות חשובה: השגת הקריטריון הישראלי. זה יקרה כאשר השתיים יופיעו באליפות אירופה שתתקיים בעוד כחודשיים בלונדון שם גלושקוב וטטלבאום יצטרכו להשיג מקום בין 14 הצמדים הראשונים בתחרות. גלושקוב מבחינתה בדרך לעשות היסטוריה ולהפוך לספורטאית הישראלית הראשונה שרושמת הופעה רביעית באולימפיאדה. כידוע, השחיינית המנוסה לקחה הפסקה אחרי לונדון ואף ילדה, ואחרי מנוחה קצרה היא שבה להתחרות עם טטלבאום שעבורה זו צפויה להיות הופעה ראשונה באולימפיאדה.

גלושקוב כתבה בדף הפייסבוק שלה: "יש! סופית ורשמית עשינו את הקריטריון הבינלאומי למשחקים האולימפיים בריו 2016. לאולימפיאדה ה-4 שלי ברציפות. אחרי ימים של הרבה מתח וציפייה אפשר לנשום לרווחה ולעשות וי גדול בדרך לאולימפיאדה. מבקשת להודות מכל הלב לאמא שלי, המאמנת שלנו טטיאנה צים, שתמיד יודעת הכי טוב מכולם איך להביא אותנו לטופ, לפרטנרית שלי שעשתה עבודה מדהימה יבגניה טטלבאום, לענת ליסמן שהתאמנה צמוד ועודדה מכל הלב, לראש המשלחת לנה אנופרייבה שעשתה הכל על מנת לספק לנו את הנוחות המקסימלית, לרופאה הנהדרת שלנו פרופ' נעמה קונסטנטיני ולדורין מנו שטיפלו בכל פציעה שלנו במסירות ואהבה. ותודה רבה לכם, לכל המעודדים. חוזרת מאושרת הביתה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully