וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "גאים להתחיל דרך של שיתוף פעולה עם ריאל מדריד"

6.3.2016 / 16:50

בני יהודה השיקה את הפרויקט המשותף שלה עם האימפריה מספרד במסיבת עיתונאים. מנהל הקמפוס העולמי של ריאל, חואקין סאגס: "בדקנו את הפילוסופיה של המועדון והחלטנו לחבור לבני יהודה"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של בני יהודה על הפועל רעננה

בני יהודה השיקה היום (ראשון) את שיתוף הפעולה באמצעות חברת מדיה ספורט עם חברה בת של ריאל מדריד, וכחלק מכך יקיימו נציגי הבלאנקוס מחנה אימונים בקיץ בבית דני לגילאי 7-17. במסגרת המחנה, תעביר ריאל מדריד מהפילוסופיה שלה לשחקנים הישראלים באמצעות מאמנים ספרדיים שיגיעו במיוחד לטובת הפרויקט. מדובר בפרויקט שמתקיים ברחבי העולם ב-47 מדינות וכעת מגיע לראשונה לישראל.

חואקין סאגס, מנהל הקמפוס העולמי של ריאל מדריד, עם מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו. ברני ארדוב
יניבו פירות? דמאיו וסאגס/ברני ארדוב

רפא גרסיה קורטס, המנהל הספורטיבי בקרן ריאל מדריד: "זה כבוד בשבילי להיות פה. זו הפעם הראשונה שלי פה, ואני נהנה. לריאל מדריד יש קבוצת כדורסל טובה שפוגשת מדי פעם את מכבי תל אביב, אבל המחנה שלנו הוא מחנה כדורגל. מבחינתנו חשוב ללמד את הילדים את ערכי הכדורגל. אנחנו עובדים עם קבוצת אנשים מסביב לעולם עם מאמנים מטעמנו. לוקחים חלק בפרויקט הזה גם שחקני עבר. אנחנו מתחילים עם חימום ולאחר מכן אנחנו עורכים שיחות עם השחקנים. בחלק העיקרי של הפרויקט אנחנו מתמקדים בכדורגל, מסירות, בעיטות וכדומה".

חואקין סאגס, מנהל הקמפוס העולמי של ריאל מדריד: "ריאל מדריד עוסקת אך ורק בכדורגל ובכדורסל, והקרן שלנו מעבירה לאנשים את ערכי המשחק באמצעות הקהילה. המטרה שלנו היא ללמד, אנחנו לא עושים סקאוטינג אלא רק להעביר את ערכי המשחק. ללמד את הילדים לשפר את המנטליות שלהם בתחום הספורט. הפרויקט החל ב-2010 ויש לנו כיום 3,000 ילדים מרחבי העולם, כמו קנדה, לבנון, אפריקה וישראל. הם נהנים מאוד".

על המשך שיתוף הפעולה בישראל אמר סאגס: "בדקנו את הפילוסופיה של המועדון והחלטנו לחבור לבני יהודה. כל הסכם שנעשה מתבצע מול החברה שמולה אנחנו עובדים".

משה דמאיו, מנכ"ל בני יהודה: "כמועדון אנחנו שמחים וגאים לארח פה את נציגי ריאל מדריד ולהתחיל דרך של שיתוף פעולה יחד עם ריאל מדריד. זו תוכנית שריאל מפעילה בכל העולם. אנחנו הופכים להיות המדינה ה-48. מדובר בכדורגל וקהילה, ואין ספק שהמקום המתאים ביותר להפעיל אותו זה בבני יהודה. אני מקווה שיהיה לנו קיץ עם הרבה תקשורת שתלווה את הפרויקט הזה. בשעה כזו בעולם, זה טוב למדינת ישראל שמועדון בסדר גודל כזה חובר אלינו או יותר נכון אנחנו חוברים אליו".

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אורן חזן: "בזמן שמדובר על חרמות בישראל, מותג כמו ריאל מדריד יוצא בהצהרה שאנחנו לא בניתוק ושאין קשר בין ספורט לפוליטיקה. הפרויקט מדבר בעד עצמו וברמה הפרסונלית, אני מתכוון ללוות את הפרויקט הזה. יש פה אמירה לעולם כולו שאנחנו חלק מהספורט הבינלאומי, וגם מבחינת תל אביב, דרום תל אביב ובית דני, כשמתרחקים מהאיזורים האלה, מגיע הפרויקט הזה שמחזיר את הפעימה לתוך השכונה, התושבים והאנשים. גם מי שלא יוכל להרשות לעצמו, יצליחו ללכת לקראתו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully