וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו לשחקנים ממכבי תל אביב: "סיכוי לא רע שאשחק בירושלים"

6.3.2016 / 14:15

הגארד האמריקאי הוא המועמד המועדף של הנהלת האלופה לחיזוק הקו האחורי. בבירה סיפרו: "לאורי אלון אין בעיה להוציא סכומים גבוהים. הוא נחוש להתחזק וללכת על האליפות בכל הכוח"

לירון מולדובן

לאחר שצירפה את איליי הולמן, הפועל ירושלים מעוניינת להתחזק בגארד ונראה שהפור עשוי ליפול על ג'רמי פארגו שהוצע לקבוצה כבר לפני חודש. שחקן ששיתף פעולה עם פארגו במכבי תל אביב בעונה שעברה, סיפר שהוא שוחח עם מספר שחקנים ואמר ש"יש סיכוי לא רע שאגיע לירושלים". פארגו הוא המועמד המועדף על ההנהלה וגורמים במועדון מהבירה סיפרו: "לאורי אלון אין בעיה להוציא סכומים גבוהים. הוא נחוש להתחזק וללכת על האליפות בכל הכוח". אם אופציית פארגו תיפול, תשומת הלב כנראה תופנה לאדגר סוסה וג'מאל פרנקלין.

לאחר התבוסה לקרית גת לפני כמה ימים, ירושלים תנסה להתאושש כשתארח את בני הרצליה במסגרת המחזור ה- 22 והאחרון בסיבוב השני של ליגת ווינר סל (שני, 20:40, ספורט 5). טוני גפני שנפצע במשחק מול קרית גת, נמצא בספק למשחק וההחלטה לגבי שיתופו תתקבל בסמוך לפתיחת המשחק מחר.

הרכש החדש, איליי הולמן ינחת בארץ ביום רביעי וילבש את הספרה 32. הולמן צפוי לעבור בדיקות רפואיות ביום רביעי ולהיות בסגל למשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תחנה שלישית בישראל? פארגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully