וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסיו פרננדס: "עירוני קרית שמונה לא תרד ליגה, אני בטוח בזה"

6.3.2016 / 8:30

תחושות קשות בקבוצה מהצפון אחרי עוד הפסד ועוד משחק ללא שער זכות. קאסיו נותר אופטימי: "אסור להרים ידיים". אכזבה ממשחק ההגנה, שמיר ומימוני ישבו על הספסל למרות שלא היו כשירים

one

תחושות קשות בעירוני קרית שמונה. פניהם של שחקני ואנשי הקבוצה אחרי ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים, היו נפולות וכולם במועדון מבינים שהמצב לא טוב – בטח אחרי משחק חמישי ברציפות ללא שער.

"היה שקט בחדר ההלבשה, כולם מדוכאים מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "אמנם נגד בית"ר ראינו קצת יותר מלחמה אבל עדיין לא בטוח שכולם מבינים את המצב הקשה שאנחנו נמצאים בו. אנחנו חייבים לשנות פאזה. בני יהודה ירצו לנצח אותנו במשחק הראשון של הפלייאוף כדי להבטיח כמעט בוודאות את ההישארות. אם לא נעצור את כדור השלג מול בני יהודה, יהיה קשה לעצור אותו בהמשך". הבעלים איזי שרצקי לא הגיע למשחק בשל שהייתו בחו"ל לרגל עסקיו.

בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מחוליית ההגנה ומבכים את העובדה שלא נעשה חיזוק בחלק האחורי בינואר. התחושה היא שלא נמצא מחליף ראוי לקשר האחורי וובה בראון ושהיה צריך להינתן דגש על חיזוק ההגנה. "ברור לכולם שהיה צריך להביא עוד בלם, אבל זה לא תירוץ", אמר שחקן בקבוצה "יש כרגע הרבה שחקנים טובים ואנחנו אלו שצריכים להתחיל להתעורר".

שחקני עירוני קרית שמונה מאוכזבים. ג'יני
"חייבים לעצור את כדור השלג במשחק הבא". שחקני קרית שמונה/ג'יני

קאסיו פרננדס אמר אחרי המשחק: "אני לא חושב שהבעיה הכי גדולה שלנו היא שאנחנו לא מבקיעים, אבל בשביל לייצר נקודות צריך לכבוש וזה ברור. אני לא חושב שההגנה עושה עבודה גרועה, אבל העבודה קשה מאוד. יותר קל להתגונן כשכל הקבוצה מתגוננת. ברור שההגנה לא כמו בעבר, אבל אסור לנו לאבד אמונה. העבודה שלנו - השחקנים המבוגרים יותר – היא לגרום לשאר השחקנים להמשיך להאמין ולא להרים ידיים. קרית שמונה לא תרד ליגה ,אני בטוח בזה".

בגלל הסגל הקצר של הקבוצה, עדן שמיר ודין מימוני הפצועים נרשמו בטופס המשחק אמש וישבו על הספסל למרות שלא היו כשירים. שמיר ומימוני לא התחממו במהלך המשחק וגם לא במחצית, אבל במועדון רצו למלא את הספסל ולכן רשמו אותם.

קרית שמונה צפויה לנצל את הפגרה ולצאת במהלך השבועיים הקרובים לכמה ימים בקיסריה למחנה אימון מקוצר, כדי לנסות לגבש את השחקנים ולהכין אותם לפלייאוף התחתון.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 בחוץ את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully