וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב מנסה להשאיר את רוקאביציה: "בעונה נורמלית היינו נאבקים על האליפות"

6.3.2016 / 8:12

בבית"ר מאמינים כי החלוץ יעזוב רק במקרה של הצעת גדולה מחו"ל, אך מוטרדים מהקיבה הרגישה שלו: "קילקלו אותו עם פלאפל". החלו מגעים גם עם שכטר ואצילי, דראפיץ': "מצטער אם נכריע את גורל האליפות"

one

בית"ר ירושלים שברה אתמול (שבת) את השיא העונתי שלה כאשר צברה ניצחון חמישי ברציפות, עם 0:2 על עירוני קרית שמונה בחוץ. שיא המועדון עומד על תשעה ניצחונות רצופים, אך בבית"ר משתדלים אפילו לא להזכיר את זה. בקבוצה ימתינו לתוצאת משחקה של מכבי חיפה כדי לדעת נגד מי תתמודד הקבוצה בשבוע הבא, אך סדר העדיפויות ברור. "אנחנו רוצים את מכבי חיפה בטדי בפתיחת הפלייאוף. המשחק נגדם במושבה נתן כל כך הרבה כח ואנרגיות ונשמח לפגוש אותם שוב בבית", אמרו במועדון.

אם בני סכנין תסיים במקום הרביעי ותגיע לטדי במחזור הבא, בהתאחדות לא יספיקו לשבת על שינוי התקנון ולא יאשרו לארח את המשחק ללא קהל חוץ. בכל מקרה, ההחלטה אמורה להיות מאושרת בוודאות בעונה הבאה כל עוד שני הצדדים תומכים במהלך, כפי שנראה במקרה זה.

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ממתין למכבי חיפה. טביב/ברני ארדוב

על אף הניצחון, במחצית הראשונה המאמן סלובודאן דראפיץ' לא היה מרוצה והרבה להעיר לשחקנים. באחת הפעמים צעק עליהם: "מה קרה לכם? שחקנים פה ישנים ולא במשחק". על אף היתרון במחצית המאמן המשיך ואמר לשחקנים: "הם ישחקו עם שני חלוצים ויצאו להתקפות מעבר, אל תעשו טעויות, תשחקו רגוע 5-6 דקות ואז תתחילו לצאת קדימה". לדוד קלטינס הוא אמר: "תשמור על המיקום שלך באמצע, עשית דאבל פס בצד ימין, איבדת כדור וכמעט קיבלנו גול במתפרצת".

יחד עם זאת, בבית"ר היו מרוצים כי הקבוצה ניצחה גם ללא עומר אצילי. בצוות המקצועי אמרו: "ניצחנו את עכו ללא שכטר ואת קרית שמונה ללא אצילי, יש כאן קבוצה שכל אחד נלחם על המקום שלו ונותן את התפוקה". אצילי אמור לשבת בקרוב עם הבעלים אלי טביב על תנאי החוזה החדש שיוצע לו. בכל מקרה לשחקן יש חוזה גם לעונה הבאה בבית"ר.

דראפיץ' התייחס לעתיד הקבוצה ואמר: "בסוף העונה נדע הכל. אם אמשיך ונישאר עם כל הסגל הזה נוכל לעשות דברים אפילו טובים יותר מהעונה הנוכחית. בעונה נורמלית עם כמות הנקודות הזאת היינו נאבקים על האליפות, מכבי ובאר שבע בקצב צבירת נקודות לא נורמלי. אבל אם אנחנו רק מקום שלישי נהנה מזה, במיוחד שבאים איתנו אלפי אוהדים ודוחפים. נשמח גם לנצח את מכבי ובאר שבע בפלייאוף, אני מצטער מראש אם נכריע את האליפות לטובת אחת מהשתיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. ג'יני
מזהיר מראש. דראפיץ'/ג'יני

ניקיטה רוקאביציה, שהבקיע שער חמישי ברציפות נראה מאושר בסיום, במיוחד לאור סוף השבוע שעבר. הקבוצה שהתה בכפר בלום והשחקן סבל מבעיות בקיבה כאשר באיזשהו שלב היה חשש כי לא יוכל לפתוח במשחק. זאת לא הפעם הראשונה שהשחקן סובל מבעיות בקיבה בישראל ובבית"ר אמרו בהומור: "קילקלו אותו פה עם החומוס והפלאפל, הוא היה רגיל לאכול בריא".

אלי טביב מעוניין להשאיר את רוקאביציה לעונה נוספת בישראל כאשר לשחקן יש אופציה להשתחרר מחוזהו עד ה-15 במאי תמורת 450 אלף יורו. שני הצדדים העריכו אתמול כי אם רוקאביציה יעזוב את בית"ר, זה יהיה רק לטובת הצעה כלכלית גבוהה מחו"ל. רוקאביציה לא צפוי לקבל את האזרחות הישראלית עד לקיץ הקרוב וייחשב כזר בעונה הבאה.

גם דושאן מאטוביץ' התייחס לניסיון שלו לקבל אזרחות ואמר: "אני רוצה להישאר בישראל אחרי הכדורגל. התחלתי קורס מאמנים, אני עדיין מקווה לשחק עוד כמה שנים ואחרי זה להמשיך כמאמן ולחיות כאן".

טביב החל בשיחות ראשוניות גם עם איתי שכטר ונראה כי מטרת הצדדים היא להגיע לסיכום לשתי העונות הבאות. שכטר קיבל בחיפה כ-320 אלף יורו לעונה, אך עם המעבר לבית"ר סיכם על חוזה מקוצץ בכ-30 אחוז אם יחזור. לאלי טביב ישנה האופציה לקחת את החוזה המדובר לשנתיים הבאות ונראה כי ינסה להגיע עם שכטר להבנות בקרוב.

במועדון היו מרוצים מהדקות המעטות ששיחק ארסניו ולפורט והצוות המקצועי יראה אותו יותר כבר ביום רביעי הקרוב במשחק אימון מול הנבחרת הצעירה ושבוע לאחר מכן נגד נבחרת הנוער. בבית"ר רואים בוולפורט שחקן שיכול להשתלב ולהיות משמעותי בעונה הבאה והוא אמור לקבל הרבה יותר דקות במשחקי הפלייאוף. ולפורט משתלב היטב בירושלים והוא מבלה הרבה מאוד במחיצתו של קלאודמיר, שחונך אותו בבירה. אגב, בסיום המשחק ניגש הבעלים אלי טביב לפריירה ואמר לו: "היית מספר 1 על המגרש".

ניקיטה רוקאביציה חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים. ג'יני
בבית"ר אופטימיים. רוקאביציה/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully