וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אריק ינקו ייעדר כשבועיים, בדש ישוב למשחק הבא

אכזבה בקבוצה מההופעה נגד בני יהודה. השוער פצוע בכתף וצפוי להיעדר מהמשחק הקרוב בפלייאוף. ליאור לוי: "לא נהיה בשר התותחים בפלייאוף העליון. אפשר להבין את הכעס של חיים סילבס"

one

הפועל רעננה קיוותה לנעול את העונה הסדירה עם ניצחון נוסף שהיה מבסס את הקבוצה במקום הרביעי. במקום זאת, הקבוצה של חיים סילבס נקלעה למשחק חלש מאוד שבסיומו רעננה ירדה מנוצחת 2:0, וכעת נראה שהמאמצים הגדולים שייעשו בקבוצה יהיו להוריד את השחקנים לקרקע אחרי ירידת המתח מהבטחת המקום בפלייאוף העליון, ולפתח להם רעב חדש להשיג מיקום גבוה לסיום העונה.

סילבס הודה בסיום המשחק שמדובר היה בתצוגה חלשה מאוד, והבטיח כי יעשה הכול כדי שהשחקנים ייראו אחרת במשחקים הבאים. באימון ביום רביעי נפצע אריק ינקו בכתפו סמוך לעצם הבריח, אך לא מדובר במקום שבו הוא נפצע מוקדם יותר העונה. בכל מקרה, ההערכה היא כי השוער הבכיר של המועדון ייעדר מהמשחק הקרוב בפלייאוף העליון ויוכל לשוב לשחק שבוע לאחר מכן. בכל מקרה, עומרי גלזר הצעיר שעמד בין הקורות זכה לפרגונים מחבריו על העובדה שרשם מספר הצלות יפות. בנוסף, ברק בדש אמור לחזור לסגל אחרי הפציעה בירכו.

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. אדריאן הרבשטיין
הפסד כואב. חיים סילבס/אדריאן הרבשטיין

המגן ליאור לוי אמר בסיום: "חיים כועס עלינו ובצדק. הוא לקח את המשחק הזה ברצינות, ולא סיפקנו את הסחורה. אני יכול להבין את הכעס שלו. לא הורדנו את הרגל מהגז, אנחנו מתרגשים מהפלייאוף, כולנו בטירוף, וכנראה שבני יהודה היו יותר מוכנים מאיתנו. זה קורה. כל פעולה שלהם הייתה חיובית. אנחנו לא נהיה בשר התותחים בפלייאוף העליון. אנחנו קבוצה טובה וחזקה, וגם במשחק הזה לא הפקרנו את ההגנה. אנחנו יציבים ועומדים טוב".

על ההשתלבות שלו ברעננה אמר: "באתי למקום מדהים, קיבלו אותי יפה מאוד. יש פה רמה גבוהה עם אנשים איכותיים. אני נהנה מכל יום פה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully