וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "נחכה ונראה מה יהיה. אני מאוד רוצה להישאר בבית"ר"

אחרי הניצחון החמישי ברציפות, החלוץ שלח מסר לטביב: "אם אלי יממש את האופציה עליי, אהיה מאוד מאושר". דראפיץ': "אנחנו נהנים, עשינו את המשחק קל". דורה: "מתחילים להבין מה המצב"

one

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה חמישי ברציפות והמשיכה להתקרב להבטחת המקום השלישי בסיום העונה, לאחר שגברה 0:2 בחוץ על עירוני קרית שמונה. המארחת, שלא כבשה משחק חמישי ברציפות, מסובכת חזק מאוד בתחתית. קלאודמיר כבש (45) ובישל לניקיטה רוקאביציה (65).

סלובודאן דראפיץ' סיכם: "אנחנו נהנים. שיחקנו במגרש קשה מול קבוצה מצוינת ועשינו את המשחק קל. אנחנו בדרך הנכונה, שמחים ורוצים להישאר באותו קו. אני שמח שהשחקנים עושים את העבודה כמו שצריך, הם בוגרים ויודעים מה הם רוצים. מעכשיו כל משחק הוא מעניין וטוב ואנחנו רוצים להישאר באותו מקום ולהציג כדורגל טוב".

איתי שכטר אמר: "חזרתי לעצמי, הקבוצה במומנטום טוב והשחקנים עובדים קשה. נראה שהבטחנו את המקום השלישי, אבל לבוא רעבים כל שבוע ולשמח את הקהל והמועדון זו המשימה. אני מאוד מאושר פה. אם אלי יממש את האופציה עליי, אהיה מאוד מאושר. נחכה לסוף השנה ואני מקווה מאוד להישאר בבית"ר ירושלים".

ניקיטה רוקאביציה הוסיף: "היו לי כמה כאבי בטן השבוע, אבל אני שמח ששיחקתי טוב וכבשתי. לא הייתי עושה את זה בלי החברים לקבוצה".

הצהובים-שחורים חגגו ראשונים/ג'יני

בצד המפסיד, שלומי דורה סיכם: "תחושה של איזושהי החמצה. התכוננו טוב וידענו מה הפעולות החזקות של בית"ר ולצערי השער השני בא בהתקפת מעבר, שידענו שהם עושים טוב. כבר שלושה מצבים אנחנו מגיעים למצבים בתוצאה של 0:0, לא מובילים ואז מקבלים את הגול וזה נהיה קשה יותר. הפלייאוף הוא שבעה משחקים של מלחמה והישרדות ומי שיהיה חזק, יידע לשרוד ומי שלא, יירד ליגה. אם לא היינו מגיעים למצבים, הייתי אומר שזה חוסר יכולת, אבל אנחנו מגיעים למצבים שאנחנו יכולים להבקיע בהם. זה חוסר ביטחון כללי שיש לקבוצה, במיוחד מול השער".

המאמן המשיך: "בית"ר היו עם שתי בעיטות למסגרת ושני שערים וכשזה ישתחרר אצלנו, קרית שמונה תחזור לאיפה שהיא צריכה להיות. שחקנים מתחילים להבין מה המצב ונצטרך כוחות פנימיים ונפשיים מכולם יחד. זו משימה לא פשוטה וכל עוד אנחנו תלויים בעצמנו, נעשה את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully