וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "שידרנו לשחקנים שהם נלחמים על החיים שלהם"

5.3.2016 / 21:20

בבני יהודה חגגו את ה-0:2 על הפועל רעננה. המאמן הוסיף: "לא פשוט להרים קבוצה אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים. בפלייאוף התחתון תהיה מלחמת עולם". סילבס: "עשינו טעויות שלא מתאימות לליגת העל"

one

בני יהודה רשמה הערב (שבת) ניצחון משמעותי מאוד בדרך להישארות בליגת העל. הזהובים גברו 0:2 על הפועל רעננה, הבטיחו את המקום השביעי בסיום העונה הסדירה והתרחקו שמונה נקודות מהקו האדום (שם להפועל חיפה יש משחק חסר).

נציגי ריאל מדריד, ששוהים בארץ כחלק משיתוף הפעולה עם הזהובים, סיירו היום בארץ ובערב התארחו במסעדה שם פגשו את יוהאן קרויף. מחר יקיימו אנשי הקרן מריאל מסיבת עיתונאים חגיגית שבמסגרתה יוכרז רשמית שיתוף הפעולה עם בני יהודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרויף ואנשי ריאל מדריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הניצחון הזה משמעותי ביותר כי הולכת להיות מלחמת עולם בתחתית והניצחון הזה נותן לנו קצת אוויר", אמר המאמן יוסי מזרחי בסיום, "שום דבר לא ייגמר עד שייגמר. אנחנו הולכים לקראת סדרה חדשה שכל קבוצה נלחמת על החיים שלה, כולל אותנו. בני יהודה היא קבוצה שב-DNA שלה כתוב לשחק כדורגל, אבל כשאתה בא לפלייאוף התחתון אתה חייב להחליף דיסק. היום השחקנים נלחמו ועמדו בצורה מעוורת כבוד על המגרש".

על השינויים שעשה כתוצאה מההפסדים האחרונים אמר מזרחי: "זה לא פשוט להרים קבוצה אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים. רואים מה קרה לקבוצות אחרות שמתרסקות אחרי זה. שידרנו לשחקנים שהם נלחמים על החיים שלהם. היו לנו שתי אסיפות חזקות מאוד ואני מאמין שזה חדר לשחקנים. אנחנו צריכים לדעת איך לא לספוג. היום שיחקנו נגד קבוצה מעולה והעמדנו אותם כמעט על אפס מצבים".

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה, אמר: "בשורה התחתונה התוצאות יותר מעניינות אותי מהסיבות. ההופעה לא ראויה לרמה ולמה שאנחנו דורשים מעצמנו ואני מאוכזב. אני כמאמן והצוות נבדוק את ההחלטות שלנו ונדאג שזה לא יחזור. הפלייאוף העליון לא יהיה לפרוטוקול בלבד. נבוא במטרה לנצח כמו שבאנו היום. למרות שהגענו לפלייאוף, אנחנו לא בשיא הכושר שלנו בתקופה האחרונה".

על ההופעה הטובה של שוער המשנה עומרי גלזר, אמר סילבס: "אני לא חושב שאפשר להגיד על מישהו 'פנטסטי' היום למרות שהוא עשה כמה דברים מצוין. אנחנו בונים עליו לעתיד. בשורה התחתונה אני לא חושב שהיו פערים כאלה בין שתי הקבוצות. ספגנו שני שערים מטעויות שלא מתאימות לרמה בליגת העל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully