וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים מתקדמים עם ריצ'רד הנדריקס

4.3.2016 / 18:30

הצהובים נמצאים בשיחות עם ראשי מלאגה וקרובים להחזיר את האקס ליד אליהו. תנאיו של השחקן כבר סוכמו ובמכבי מעריכים שהוא ישוחרר בקרוב. הנדריקס שיחק במכבי תל אביב בין 2010 ל-2012

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את הפועל אילת

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונות החיזוק שלה לקראת הישורת האחרונה של העונה ושמה עין על אחד האקסים שלה. הצהובים נמצאים במגעים מתקדמים עם הסנטר ריצ'ארד הנדריקס, ששיחק בקבוצה בין 2010 ל-2012.

במכבי תל אביב רוצים להתחזק בשחקן פנים, וכבר שוחחו עם ראשי קבוצתו של השחקן, מלאגה. המאמן ז'אן טבק נמצא ביחסים מצוינים עם מאמן מלאגה, ז'ואן פלאסה, ובמועדון מאמנים כי מלאגה תסכים לשחרורו.

רוב התנאים הכספיים עם השחקן כבר סוכמו, כשהצהובים ממתינים לשיחרורו מהקבוצה הספרדית כדי להשלים את העסקה. במכבי רצו לצרף שחקן המכיר את המועדון ואת הליגה הישראלית, ומאמינים שהנדריקס ישתלב במהירות. ההחתמה המהירה הגיעה על רק ההחלטה כי טרבור אמבקווה יעבור ניתוח כבר בשבוע הבא, ועל כן רוצים לפעול ולהחתים מחליף במהרה.

שחקן מלאגה, ריצ'ראד הנדריקס, מול שחקן צסק"א מוסקבה, מילוש תאודוסיץ'. Mikhail Serbin, GettyImages
יחזור להיכל? הנדריקס במלאגה/GettyImages, Mikhail Serbin

על פי גורמים המעורים בעסקה, מלאגה תסכים לשחרר את השחקן, כשהשיחות בין שני המועדונים מוגדרות כ"חיוביות מאוד". הנדריקס בן ה-29 הגיע למכבי תל אביב בעונת 2010/11, ושנתיים לאחר מכן החליט לעזוב בעקבות הצעה כלכלית טובה מארמאני מילאנו. ב-2013/14 עבר לקובאן הרוסי ובתחילת העונה הגיע לאוניקאחה מלאגה.

במדי מלאגה מציג הנדריקס ממוצעים של 9 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב- 21 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully