וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגיו של עזרא החלו לחפש לו קבוצה לעונה הבאה

4.3.2016 / 9:23

השחקן החליט סופית להיפרד ממכבי חיפה בקיץ, זאת לאחר שנציגי המועדון בדקו את האפשרות להאריך את החוזה ונתקלו בסירוב. באר שבע גיששה, המטרה: להעבירו לספרד. טואטחה יפתח בדרבי

one

בווידאו: תקציר המשחק של מכבי חיפה מול בני יהודה בגביע

חן עזרא החליט באופן סופי להיפרד ממכבי חיפה בקיץ. ההחלטה התקבלה לאחר שנציגי מכבי חיפה בדקו אפשרות להחתימו על חוזה לעונה נוספת ונתקלו בסירוב. עזרא לא מעוניין להמשיך במועדון ונראה כי בקיץ הוא ישחק באירופה. הפועל באר שבע גיששה לאחרונה אצל השחקן במטרה לבחון אפשרות לפיה היא תחתים אותו על חוזה למספר שנים, זאת משום שעזרא מגיע בהעברה חופשית. נציגי השחקן כבר החלו לחפש לו קבוצה. המטרה הראשונית היא להעבירו לספרד, ואם זה לא יקרה תישקל האפשרות להישאר בארץ, כשבאר שבע היא אחת האופציות.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה עם הכדור לצד טאלב טואטחה. יוסי ציפקיס
לא מעוניין להמשיך במועדון. עזרא/יוסי ציפקיס

טאלב טואטחה נבדק אתמול ונראה כי כשיר לדרבי ואף יפתח בהרכב. דקל קינן יחזור ל-11 לאחר שנעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. מארק ואליינטה אמור להיות כשיר למשחק, אך אעיד חבשי נמצא כבר בכוננות למקרה שהבלם לא יוכל לשחק. בקישור האחורי ימשיכו לשחק נטע לביא ועטאא ג'אבר, כשבכנפיים ישחקו אלירן עטר וגילי ורמוט. יוסי בניון, שנמצא בכושר מצוין, ישחק מאחורי גליינור פלט.

אוהדי הקבוצה מתכננים להקים תפאורה מרשימה לקראת הדרבי. "אנחנו צריכים את הקהל איתנו, המקום הרביעי והכרטיס לאירופה נמצא בהישג יד, אסור לפספס אותו", אמרו במועדון. חיפה יכולה להגיע לאירופה גם דרך מפעל הגביע, אבל כדי לעשות זאת היא תצטרך לעבור משוכה קשה מאוד – הפועל באר שבע. "עד המשחק הזה, המטרה תהיה לעלות למקום הרביעי. הוא יוביל כנראה לאירופה. נתקדם צעד צעד. כרטיס לאירופה יהיה סיום מתוק לעונה הזאת", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully