וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "הפועל תל אביב במצב פחות טוב, קבוצות כאלו הכי מסוכנות"

3.3.2016 / 21:43

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לדרבי המסקרן בראשון (21:05, ערוץ 1): "הפועל תתן הכל על המגרש, אהיה זהיר ואגיד לשחקנים להגיע במוטיבציה גבוהה". אמבקווה יעבור ניתוח לאחר המשחק

קובי אליהו

בווידאו: ז'אן טבק מדבר לפני הפועל תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לדרבי התל אביבי המסקרן ביום ראשון ביד אליהו (21:05, ערוץ 1) כשערכה אימון פתוח לתקשורת.

המאמן ז'אן טבק אמר בסיום האימון: "צפיתי הבוקר במשחק הקודם שלנו מול הפועל, אז היו לנו בעיות ברוטציה, אבל היו לנו שני רבעים הגנתיים טובים. טיילור רוצ'סטי בלט והיה חם. אני מודע למשמעות ולחשיבות הדרבי למועדון ולאוהדים שלנו. ננסה לעשות את המירב להשיג תוצאה טובה בבית שלנו".

גל מקל מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתכונן לדרבי. מקל/קובי אליהו

על מצבה של הפועל תל אביב, אמר טבק: "כשהיריבה מולי נמצאת במצב פחות טוב, אני דווקא זהיר יותר ואומר גם לשחקנים שלי להגיע במוטיבציה גבוהה. זכינו בגביע וניצחנו שני משחקים. לא משנה כמה תדבר עם שחקנים, באופן כללי שחקנים נוטים להיות פחות דרוכים כשניצחת את היריבה הזאת בעבר או אם יודעים שהיא מתמודדת עם בעיות. אבל דווקא קבוצות במצב כזה הן הקבוצות הכי מסוכנות, כי הם ייתנו הכל על המגרש. יש להם כמה שחקנים איכותיים שיכולים לעשות בעיות על המגרש".

על האווירה בקבוצה הוסיף המאמן: "מאז הניצחנות אני חש שהאווירה טובה יותר, אבל אסור להיות שאננים או לחוצים מדי, אלו דברים שלא משפיעים טוב על קבוצה".

בנושא אחר, טרבור אמבקווה ישחק נגד בדרבי ויעבור ניתוח לאחר המשחק. מדובר בהחלטה משותפת של השחקן והקבוצה לאור פציעתו של הסנטר.

יוגב אוחיון מכבי תל אביב. קובי אליהו
אוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully