וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: נבחרת הקדטים זכתה במדליית כסף באליפות אירופה

3.3.2016 / 20:52

נבחרת הדקר תשוב מנוביסאד עם המקום השני היוקרתי לאחר שגאלפר, לייבא, פיזנברג ובליצמן נכנעו רק להונגריה בגמר 45:30. אוהד בלוה המאמן: "החבר'ה קצת התרגשו בגמר, אבל הם הוכיחו שהם יכולים לעמוד בציפיות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נאה לקדטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הקדטים של ישראל חגגה היום (חמישי) הישג נהדר באליפות אירופה: החניכים של אוהד בלוה ודורון לויט זכו במדליית הכסף הקבוצתית בתחרות הדקר עד גיל 18 שנערכת בנוביסאד. סטאס גאלפר ממכבי ירושלים, שזכה שלשום במדליית הזהב של תחרות היחידים לדקר, חבר אל סער לייבא מהוד השרון, ואל שני סייפי הפועל אשקלון, יעקב פיזנברג וצבי בליצמן, אל תחרות שהסתיימה על הפודיום בסרביה.

הונגריה, האלופה המכהנת מאשתקד והדומיננטית בגילאים אלה, שמרה על התואר כשניצחה את ישראל 30:45 בגמר וקטעה מסע ניצחונות שהחל בבוקר עם 43:45 על אוסטריה, נמשך עם ניצחון 34:45 על שבדיה וניצחון יוקרתי על רוסיה בחצי הגמר, 36:45. לפני ארבע שנים זכו הקדטים של ישראל באליפות אירופה, הן בבנים והן בבנות, אולם למחר צפויה לקדטיות יריבה קשה, איטליה, הנחשבת מצטיינת בגילאים אלה ובכלל.

בלוה: "הזהב של גאלפר הפתיע, אבל ציפינו למדליה קבוצתית והבחורים הוכיחו כי הם יכולים לעמוד בציפיות. הם קצת התרגשו בגמר. זהו דור שלישי של הישגים בגיל זה, ואני מרוצה מאוד מהגיוון כשיש סייפים מכל רחבי הארץ".

ולדימיר שקלאר, יושב ראש ההתאחדות האירופית, הוא זה שהכריז על פתיחת התחרות. בישיבת ההתאחדות האירופית אושרה המועמדות של אילת לארח את אליפות אירופה עד גיל 23 בשנת 2018.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully