וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת גביע הדייויס: סלע יפתח מול נאג', ויינטרוב נגד פוצ'וביץ'

3.3.2016 / 15:20

הנבחרת תפתח את הופעותיה מחר (שישי, 14:00) נגד הונגריה בבית האירופי/אפריקאי 1 ותנסה להסתדר בחימר. סלע: "בגביע הדייויס יש תמיד הפתעות". ארליך: "מרגש לחזור לנבחרת"

דודי סלע שחקן נבחרת הדייויס של ישראל עם מרטון פוצ'וביץ' שחקן נבחרת הונגריה. איגוד הטניס, ניר קידר
ראש בראש. סלע ופוצ'וביץ'/ניר קידר, איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל תחל מחר (שישי) במסע שלה בפתיחת הבית האירופי/אפריקאי 1 כאשר היא תתארח על החימר בבודפשט אצל הונגריה. היום נערכה הגרלת סדר המשחקים שקבעה כי דודי סלע (89 בעולם), המחבט הבכיר של ישראל, יעלה ראשון וישחק בשעה 14:00 נגד המדורג השני של ההונגרים, פטר נאג' (612 בעולם). לאחר מכן, אמיר ויינטרוב (197) יעלה למשחק השני נגד המדורג הבכיר, מרטון פוצ'וביץ' (203).

בשבת יתקיים משחק הזוגות בשעה 13:00, כאשר הקפטן אייל רן רשם את עידן לשם הצעיר יחד עם יוני ארליך, והשניים יתמודדו מול מרטון פוצ'וביץ' וגודרי לבנטה. ביום ראשון בשעה 13:00 ייצאו לדרך משחקי היחידים כשסלע יפגוש את פוצ'וביץ' ו-ויינטרוב ישחק נגד נאג'.

חברי נבחרת הדייויס של ישראל דודי סלע, אמיר ויינטרוב, עידן לשם, יוני ארליך, הקפטן אייל רן. איגוד הטניס, ניר קידר
חברי נבחרת הדייויס של ישראל דודי סלע, אמיר ויינטרוב, עידן לשם, יוני ארליך, הקפטן אייל רן/ניר קידר, איגוד הטניס

דודי סלע אמר לקראת המשחקים: "במשחקים האחרונים פתחתי ראשון, ואני מקווה שאנצח כדי שזה ייתן לאמיר ביטחון במשחק שלו. בגביע הדייויס יש תמיד הפתעות ושחקנים שמדורגים נמוך יכולים תמיד להפתיע. אנחנו מגיעים דרוכים כדי לנצח". יוני ארליך הוסיף: "אני מתרגש מאוד מהמפגש. בשנה שעברה לא שיחקתי בגלל מחלה ופציעה, וזה תמיד מרגש לחזור ולשחק אחרי כל כך הרבה זמן בנבחרת. אני מרגיש שאני נמצא בכושר טוב מאוד, ואני מגיע מלא באמביציה ועם ביטחון. אנחנו פייבוריטים וצריכים להרגיש ביטחון עם זה, ולא להילחץ מזה".

הקפטן אייל רן הוסיף: "אני שמח שהתכוננו כמו שצריך. היומיים הראשונים היו קצת קשים, אבל עכשיו אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב. אני חושב שהשחקנים מוכנים ואנחנו נראה את זה בסוף השבוע. המשטח שאנחנו משחקים עליו דורש הרבה סבלנות וזה כמובן לא המשטח האהוב על השחקנים שלנו, אבל מצד שני שיחקנו הרבה על המשטח הזה, ובין השאר ניצחנו את סלובניה. לאמיר היו הרבה ניצחונות בטורנירי הפיוצ'רים, לדודי הייתה תוצאה מצויינת באליפות אוסטרליה, ויוני מגיע בכושר טוב ועם הרבה מוטיבציה. גם עידן נתן לנו בדיוק את מה שרצינו והיה יריב אימונים טוב, מה שדחף את כולם".

אם הנבחרת תגבור על הונגריה, היא תעפיל לסיבוב השני ותזכה לארח את סלובקיה בין ה-15 ל-17 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully