וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה-מיננקו לא תשתתף באליפות העולם באולם

3.3.2016 / 13:30

שיאנית ישראל בקפיצה לרוחק ובמשולשת עברה לאחרונה טיפולים בעקבות דלקת בכף הרגל, תיקח הפסקה בת שבועיים: "אני בטוחה שיינתנו לי השנה עוד הזדמנויות רבות לייצג את מדינתי בגאון"

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת. GettyImages
החלטה משותפת. קנייזבה מיננקו/GettyImages

חנה קנייזבה-מיננקו ויתרה על השתתפותה באליפות העולם באולם שתיפתח ב-17 בחודש בפורטלנד. סגנית אלופת העולם, שעברה לאחרונה טיפולים אצל פרופסור יונצ'ב בגרמניה בעקבות דלקת בכף הרגל, החליטה בעצת רופאה ובעצת מאמנה, אלכס מרמן, שלא לקחת סיכון מיותר לקראת התחרויות החשובות בקיץ בשיאן המשחקים האולימפיים בריו. אחרי הפסקה בת כשבועיים, תשוב שיאנית ישראל ברוחק ובמשולשת לשגרת אימונים בתחילת השבוע הבא.

קנייזייבה-מיננקו אמרה: "תמיד חשוב לי לייצג את ישראל במפעל שבו יופיעו מיטב האתלטים בעולם, אבל הקיץ הקרוב חשוב הרבה יותר מעונת האולמות שמשמשת רק כהכנה לעונה, וכמובן לדבר הגדול, האולימפיאדה. החלטתי בהמלצת הרופא אצלו הייתי בגרמניה ובהמלצתו של אלכס מרמן מאמני לוותר על ההשתתפות באליפות העולם באולם, הן לאור העובדה שמערך האימונים שלי לא היה סדיר לקראת האליפות, והן לאור העובדה שהרגישות עדיין קיימת ושרק בשבוע הבא אחזור למערך אימונים שגרתי. אני בטוחה שיינתנו לי השנה עוד הזדמנויות רבות לייצג את מדינתי בגאון ובהרבה גאווה על הבמות המרכזיות של האתלטיקה העולמית".

יודגש כי שני האתלטים שקבעו את הקריטריון לאליפות היו קנייזייבה-מיננקו ודונלד סנפורד שהחליט עוד לפני תחילת העונה כי הוא מוותר על עונת האולמות והחל כבר בדצמבר את הכנותיו למשחקים האולימפיים. שלושת הנוספים שקבעו קריטריון אולימפי לא ישתתפו באליפות העולם באולמות מסיבות שונות: רץ המרתון טסמה מוגס ומטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון מכיוון שהמקצועות שלהם לא מתקיימים בעונת האולמות ודימה קרויטר מכיוון שהקריטריון לאליפות העולם באולם (2.33) קשה בהרבה מהקריטריון האולימפי (2.29) לאור העובדה שבאליפות העולם באולם אין שלב מוקדמות, אלא גמר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully