וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות ובאיגוד השופטים יבהירו: שופט רשאי לאסור על שחקן לחזור לשחק

בעקבות המחדל סביב פגיעת הראש של מישאלוב, בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים יערכו רענון לשופטי הליגה, ויבהירו: השופט הוא זה שאחראי לבריאות השחקנים על כר הדשא

one

בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים מסיקים מסקנות בעקבות המחדל במשחק בין הפועל עכו לבין הפועל תל אביב. כזכור, בתחילת המשחק נפגע קפטן הפועל עכו, משה מישאלוב, בראשו, ולמרות שנראה כי אינו יודע היכן הוא נמצא בחלקים גדולים מהמשחק, נותר על כר הדשא לכל אורך 90 הדקות. בהתאחדות ובאיגוד השופטים החליטו לרענן את ההוראות עבור שופטי הליגה בכל הקשור לנהלים הנוגעים בפגיעות ראש שונות.

במהלך המחצית בין השתיים נבדק מישאלוב על ידי הרופא של הפועל תל אביב, שקבע כי השחקן סובל מזעזוע מח וטען כי יש להורידו מכר הדשא. למרות ניסיונות שכנוע, מישאלוב החליט להישאר על המגרש. הדברים הללו הגיעו לשופט לירן ליאני, שאמור היה להורות לשחקן שלא לשוב לכר הדשא, כך לפי התקנון. אלא שליאני טען במהלך המחצית כי הוא יכול רק להמליץ להפועל עכו שלא לחזור עם מישאלוב.

בעקבות זאת, התקבלה החלטה בהתאחדות ובאיגוד השופטים, ויבהירו לשופטי הליגה את ההוראה הבאה: השופט הוא זה שאחראי לבריאותם של השחקנים במגרש וברגע שרופא אחת הקבוצות פוסק שהשחקן אינו יכול לחזור לשחק, שופט המשחק חייב לאסור עליו לעשות זאת, בטח כשמדובר בפגיעות ראש שונות.

שחקן הפועל תל אביב קלאודיו בומבה מקבל כרטיס צהוב מהשופט לירן ליאני. ניב אהרונסון
לא פעל נכון. ליאני/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully