וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן השוערים אבי פרץ הגיש תביעה נגד הפועל חיפה

3.3.2016 / 10:34

לא רק המאמן טל בנין: שוער העבר טוען שבשיחות פרטיות שערך עם הבעלים יואב כץ הובטח לו חוזה לעונה נוספת בקבוצה, ומתכוון לתבוע כ-270 אלף שקלים. חנן ממן: "בסוף העונה אתן לעצמי בראש"

one

אחרי שהמאמן טל בנין הגיש תביעה נגד הפועל חיפה, כתב תביעה נוסף נגד הקבוצה הגיע למשרדי המועדון. לוואלה! ספורט נודע שמאמן השוערים של הקבוצה לשעבר, אבי פרץ, הגיש תביעה בסך כ-270 אלף שקלים.

עוד לפני הגשת התביעה ניסה לשוחח פרץ עם אנשי המועדון, בטלפון וכן שלח מכתב מעורך דין, ורק לאחר שלא קיבל תשובות והבין שאין מנוס מהגשת תביעה, החליט לפעול בצורה זו.

פרץ טוען, שבשיחות שערך עם הבעלים יואב כץ, האחרון הבטיח לו שיקבל חוזה לעונה נוספת, ולכן החליט שלא להיענות להצעת עבודה אחרת. בסופו של דבר שוער העבר לא המשיך, ולכן הוא החליט להגיש תביעה. בנוסף דורש סכומים המגיעים לו עת עבד בהפועל חיפה. גורמים במועדון תהו איך ייתכן שפרץ מעז להגיש תביעה שכזו, אחרי שהיה ברור לכולם, וכן למאמן השוערים עצמו, שההישארות שלו תלויה בבנין. את תגובתו של פרץ לא ניתן היה להשיג.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
תביעה נוספת? כץ/יוסי ציפקיס

בצד המקצועי, הפועל חיפה מתכוננת לדרבי החשוב. חנן ממן התייחס למשחק: "מכבי חיפה התאוששה מפתיחת העונה הלא טובה שלה, אבל אנחנו נלחמים על החיים שלנו. אנחנו לא רוצים להיזכר כקבוצה טובה שבסופו של דבר ירדה ליגה. אף אחד לא רוצה כתם כזה על הקריירה שלו. התפוקה שלי באופן אישי היא לא כמו שציפיתי מעצמי. קונה לא לשחק ושהקבוצה תישאר. אני מביא הרבה מעבר למספרים ולסטטיסטיקה, בסוף השנה אתן לעצמי בראש. אבא שלי? לא משנה לו מול מי אני משחק. אני מספר אחת בשבילו, והוא ישמח מאוד אם ננצח את מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully