וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו פלאקו סיכם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות בבולטימור

2.3.2016 / 18:19

הקוורטרבק צפוי לקבל יותר כסף מובטח ולפנות בעזרת החוזה החדש מקום בתקרת השכר. הוא ימשיך עם העורבים עד 2021, אז יהיה בן 36. דאלאס צפויה לשחרר את ברנדון קאר, אדם ג'ונס יחליפו?

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. AP
בבולטימור לעוד הרבה שנים. פלאקו/AP

ג'ו פלאקו, הקוורטרבק של בולטימור רייבנס, הגיע הערב (רביעי) לסיכום עם המועדון על הארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות.

החוזה החדש ישאיר את פלאקו במדי העורבים לכל הפחות עד לסיומה של עונת 2021, אז הוא יהיה בן 36 ויסגור את עונתו ה-14 במועדון, אותו הוביל לפני שלוש שנים לאליפות השנייה בתולדותיו.

פלאקו ירוויח יותר כסף מובטח במסגרת החוזה החדש ובמקביל, יפנה לרייבנס מקום בתקרת השכר. על פי החוזה הנוכחי, הקוורטרבק הוא השחקן השלישי בליגה בכמות הכסף שהוא תופס בתקרת השכר (28.55 מיליון דולר). השכר של פלאקו ימשיך לעמוד על למעלה מ-20 מיליון דולר לעונה.

פלאקו רשם עונה די חלשה ב-2015. הוא שיחק רק עשרה משחקים בגלל פציעה וסיים עם 2,791 יארדים (הנתון הנמוך בקריירה שלו) ו-14 טאצ'דאונים (שווה לנתון הנמוך בקריירה).

ב-ESPN הוצגה סטטיסטיקה לפיה מאז הזכייה בסופרבול, בשלוש העונות האחרונות, יחס הטאצ'דאונים-איבודים של פלאקו וכמות היארדים לכל ניסיון נמצאים במקום ה-32 בליגה מתוך 33 קוורטרבקים שנכללו בספירה. ה-QBR שלו נמצא במקום ה-26 בלבד.

* דאלאס צפויה לשחרר את מגן הפינה הוותיק שלה ברנדון קר, על מנת לפנות מקום בתקרת השכר. מי שעשוי להחליפו בקאובויס הוא אדם ג'ונס מסינסינטי.

* הפטריוטס שחררו מהסגל את התופס ברנדון לאפל והטייט אנד סקוט צ'נדלר.

* אטלנטה הודיעה על שחרורו של התופס רודי וייט.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו פלאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully