וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גולן העביר אימון בכורה במכבי פתח תקוה: "בכל סיכון יש סיכוי"

2.3.2016 / 18:15

המאמן קיבל את ברכת הדרך מרן בן שמעון, וכבר מתכונן למשחק הבכורה מול הפועל תל אביב: "זריקת המרץ הכי גדולה תהיה להוציא נקודות". הפועל רמת גן מינתה את פטריסיו סייג במקומו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה יצאה הערב (רביעי) לדרך חדשה עם מינויו של דני גולן, מאמן הפועל רמת גן, כמחליפו של רן בן שמעון. גולן חתם בשעות הצהריים על חוזה עד תום העונה לאחר שקיבל אתמול בלילה אישור מהפועל רמת גן לעזוב. המאמן נפרד הבוקר משחקניו וכמה שעות לאחר מכן הספיק להעביר אימון ראשון בכחול ויעמוד על הקווים במשחק החשוב בשבת נגד הפועל תל אביב.

גולן התייצב לפני האימון מול העיתונאים, ואמר: "כרגע אני בעיקר דרוך, מתרגש זאת לא המילה הנכונה. בכל סיכון יש סיכוי. לא יכולתי לסרב להצעה הזאת, ונתנו לי את ברכת הדרך".

דני גולן, מאמן מכבי פתח תקוה. אורן קורנפלד, ספק 500
ברוך הבא. דני גולן/ספק 500, אורן קורנפלד

על המצב של הקבוצה: "אני חושב שזריקת המרץ הכי גדולה תהיה לקחת נקודות במשחק הקרוב. מיקום של עניין של סמנטיקה. עזבתי את רמת גן במקום הרביעי במרחק של שער וחצי ממקום עשירי. מה שצריך זה להתרחק מהאזור של ירידת הליגה. אני אדם של ידע, אני מכיר את השחקנים די טוב. אני ויתרתי על חוזה ברמת גן לשלוש שנים תמורת חוזה לא קטן. לא ציפיתי לזה ולא ביקשתי את זה מאף אחד. גמרנו בצורה יפה וקיבלתי מהם את ברכת הדרך".

על המשחק מול הפועל תל אביב: "אני רוצה להיות עם השחקנים יום-יומיים. לפעמים שחקנים לא צריכים מאמן כדי לקחת נקודות. היה פה מאמן מצוין, מנוסה, ובנה קבוצה טובה. דיברתי עם רן והוא אמר לי שהוא סומך עליי. הוא אמר שיעזור לי אם אזדקק לו. כמעט אימנתי בליגת העל בעונה שעברה, אבל בסוף זה לא קרה".

לקראת המשחק בשבת יצטרך גולן להסתדר ללא חגי גולדנברג שספג אדום במשחק נגד בית"ר ירושלים ודור אלו המוצהב.

הפועל רמת גן לא חיכתה יותר מדי ומינתה את פטריסיו סייג למאמנה החדש במקום גולן. סייג בן ה-49 התפטר מאימון בית"ר תל אביב רמלה לפני קצת יותר מחודש וכעת חוזר לליגה הלאומית, כשאת הבכורה יערוך ביום שישי נגד הפועל קטמון באצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully