וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה לחזק את הקבוצה בגבוה וגארד

2.3.2016 / 17:10

ההשפלה מול קרית גת הדגישה בפני ראשי המועדון את הצורך בחיזוק, אורי אלון רוצה "ללכת בכל הכח על האליפות", ולא מן הנמנע שבתקופה הקרובה יצורף שחקן חדש. אכזבה מפישר ודאנקן

לירון מולדובן

בווידאו: תקציר התבוסה של ירושלים לקרית גת

לאחר ההשפלה מול נועלת הטבלה מקרית גת, בהפועל ירושלים ממשיכים לנסות ולחזק את הסגל. במועדון מעוניינים בשני שחקנים - גבוה וגארד, ולא מן הנמנע כי בתקופה הקרובה יגיע שחקן חדש לקבוצה אורי אלון רוצה לחזק את הסגל במטרה "ללכת בכל הכח על האליפות", כהגדרת גורמים בקבוצה.

דיאור פישר נמצא בתקופה אישית לא טובה ובקבוצה קיימת אכזבה ממושכת מתפקודו השנה, גם לפני שפקד אותו משבר אישי. אכזבה קיימת גם מהיכולת הרעועה של ג'וש דאנקן. בירושלים מאוד לא מרוצים מהריפיון שהציגו השחקנים במשחק מול קרית גת, כשלשחקנים הובהר כי עליהם "לתת את המקסימום בכל משחק".

טוני גפני לא הסתיר את תחושותיו האישיות מכך ששחקנים לא מגיעים בשיא המוטביצה, והצהיר לאחר ההפסד המדובר כי "שחקנים פשוט התעצלו בהגנה, אי אפשר להתנהל ככה על הפרקט. שחקנים בוגרים צריכים לקחת אחריות על ההתנהלות שלהם. אפשר לעשות המון פגישות קבוצתיות, אבל כל שחקן צריך לקחת אחריות על איך שהוא מתנהג כשהוא על הפרקט".

אורי אלון בעלי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא מוותר על העונה. אורי אלון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully