וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודמיר: "היה לי ברור שאשאר, אהיה בבית"ר כל עוד ירצו אותי"

2.3.2016 / 12:00

הקשר, שסיכם על הארכת חוזהו וישחק בקבוצה גם בעונה הבאה, קיבל עשרות שיחות מאוהדים ומקורבים: "מודה לכולם, טביב עמד מאחורי ברגעים הקשים". המועדון יקיים חגיגות לרגל שנת ה-80 להיווסדו

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מנצחת 0:2 את מכבי פתח תקוה

בבית"ר ירושלים מרוצים מאוד מהסיכום של קשר הקבוצה, קלאודמיר, עם הבעלים אלי טביב על הישארותו של השחקן בקבוצה גם בעונה הבאה. מאז היוודע עניין הסיכום, השחקן קיבל עשרות הודעות ושיחות טלפון ממקורבים ואוהדים, שבירכו אותו ואיחלו לו בהצלחה.

קלאודמיר התייחס לסיכום עם טביב ואמר: "אני רוצה להודות לכל האנשים שהתקשרו אלי. היה לי ברור שאשאר פה, זה מה שרציתי. כל עוד המועדון ואלי טביב ירצו אותי אשאר פה. אלי טביב עמד מאחורי ברגעים הקשים שלי מאז הגעתי לארץ. כל עוד הוא ירצה אותי, אני אשאר בבית"ר ירושלים".

שחקני בית"ר ירושלים, טל כחילה, קלאודמיר. ניב אהרונסון
קלאודמיר חוגג עם שחקני הקבוצה/ניב אהרונסון

בנושא אחר, המועדון, שחוגג בימים אלה 80 (נוסד ב-1936) מתכנן חגיגה גדולה לאור האירוע. אלי טביב הנחה את אנשי המועדון ליצור צוות אשר יארגן את אירועי שנת ה-80.

במסגרת החגיגות וההכנות לאירוע, יקיים המועדון שיתוף פעולה עם קהל הקבוצה אשר ייבחר את לוגו שנת ה-80, שיוטבע יחד עם הלוגו הקבוע של המועדון. אפשרות לבחור תעשה באמצעות האתר הרשמי ודף הפייסבוק הרשמי של המועדון והוא יופץ לבחירה בשבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully