וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה מיכלי, שחקנית נבחרת ישראל בכדורמים לשעבר, נהרגה בתאונת דרכים: "אמרה שהיא כבר רוצה לחזור לשחק"

שחקנית נבחרת ישראל בכדורמים לשעבר, הילה מיכלי, נהרגה בתאונה הקטלנית בכביש 6. המאמן שלה, עידן כפתורי: "לא קולטים את זה, זו טרגדיה גדולה. רק הבירוקרטיה מנעה ממנה לחזור מכיוון שהיא עוד לא הספיקה לעשות בדיקות רפואיות. איבדנו אדם יקר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הייתה דוגמה ומופת". מיכלי ז"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרגדיה בענף הכדורמים: שחקנית נבחרת ישראל לשעבר ששיחקה במשך שנים בהפועל קריית טבעון, הילה מיכלי, מצאה אתמול (שלישי) את מותה בתאונה בכביש 6 סמוך למחלף חורשים בשרון. מיכלי נפגעה מרכב חולף לעיני אמה וילדיה, בן חמש וזוג תאומים בני שנה, בעת שיצאה מרכבה בשולי הדרך. על פי החקירה הראשונית, נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום, אך לבסוף הוא הסגיר את עצמו למשטרה.

האירוע התרחש קצת פחות משנתיים לאחר טרגדיה אחרת שפקדה את המועדון ועולם הכדורמים, כאשר בר רהב, שחקן הנבחרת לשעבר, נהרג במסגרת מבצע "צוק איתן".

החשוד שדרס למוות אישה בכביש 6 לעיני ילדיה מכחיש: "לא פגעתי בה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
" הכדורמים תמיד היה חלק חשוב בחיים שלה". מיכלי ז"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שאימן את מיכלי היה עידן כפתורי, מאמן קבוצת הנשים, שמספר כי לאחרונה היא דיברה על כך שבכוונתה לחזור לשחק. "היא דיברה איתנו בשבועיים האחרונים על זה שהיא רוצה לחזור לשחק, ורק בירוקרטיה מנעה את זה ממנה כי היא לא הספיקה לעשות בדיקות רפואיות. היא גם התכוונה לשוב ולאמן".

מיכלי נחשבת לוותיקה מאוד באגודה ובכלל בענף. "מגיל 15 היא שיחקה אצלנו, ובמשך שנים היא הייתה חלק חשוב מנבחרת ישראל", מוסיף כפתורי. "היא השתתפה באליפויות אירופה וגם שימשה כמאמנת באגודה. הכדורמים תמיד היה חלק חשוב בחיים שלה".

כפתורי מספר על ההיכרות עם מיכלי, ומציין: "אני מכיר אותה עוד כילד צעיר. היא תמיד הייתה שם סביב הכדורמים, והייתה נראית חזקה מאוד. אני חושב שמה שאפיין אותה בעיקר זו הדבקות במטרה והנחישות, אבל עכשיו הספורט לא מעניין כי איבדנו את הילה. עד עכשיו אנחנו לא רואים להאמין שזה נכון. היא הייתה דוגמה ומופת לכל הערכים של הספורט ולכל הילדים באגודה".

איתן נפשי, יושב ראש אגודת קריית טבעון, מספר: "היא ילדה שגדלה אצלנו בענף השחייה. היא הייתה שחיינית ובערך בגיל 17 היא עברה לכדורמים. היא הייתה שותפה להקמת קבוצת הנשים של הפועל קרית טבעון, שחקנית מצטיינת, חזקה, והגיעה לנבחרת ישראל. אחרי חופשת לידה שהיא לקחה, סיכמנו שהיום היא תחזור לאמן. זו טרגדיה נוראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully