וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גולן יעביר אימון ראשון במכבי פתח תקוה, יו"ר רמת גן: "מרגישים נבגדים"

המאמן שסיכם את תנאיו ייפרד הבוקר משחקני הפועל רמת גן, ובערב כבר יעביר אימון ראשון לאחר שיחתום על החוזה במלאבס. יו"ר הפועל רמת גן, עינב חזנוולד: "אנו מרגישים קצת נבגדים, אבל המועדון יותר חזק מהכול"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה תצא היום (רביעי) לדרך חדשה לאחר שדני גולן, מאמנה של הפועל רמת גן, סיכם את תנאיו עד לתום העונה, ולאחר שקיבל את האור הירוק מקבוצתו לעזוב, הוא יגיע הבוקר להיפרד משחקניו, וכבר בשעות הצהריים ימשיך למתחם האימונים של מכבי פתח תקוה כדי לחתום על החוזה ובערב להעביר אימון ראשון של הקבוצה.

גולן, שרואה בתפקיד אתגר גדול, שמע אתמול מראשי הקבוצה שהמטרה של מכבי פתח תקוה היא קודם כל להישאר בליגה אחרי שהקבוצה נקלעה לתחתית ורחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום. המאמן יודע כי קיים סיכוי שאם יעמוד במשימה, בפתח תקוה יחליטו בסיום העונה להאריך את חוזהו.

מאמן מכבי פתח תקוה דני גולן. אורן קורנפלד, מערכת וואלה! NEWS
חזנוולד: "אף יושב ראש לא היה משחרר מאמן בסיטואציה שאני נמצא". דני גולן/מערכת וואלה! NEWS, אורן קורנפלד

מי שבכל זאת חשים פגועים מהמהלך הם אנשי הפועל רמת גן שנותרו כעת בלי מאמן כאשר הקבוצה נמצאת בשיאה של העונה וכשהיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום השני שממנו עולים לליגת העל. עינב חזנוולד, יושב ראש המועדון, אמר: "ברגע שמאמן שלי רוצה ללכת למקום אחר, אני תוך דקה נותן לו את ברכת הדרך. מי שלא רוצה להיות פה לא יהיה, והמועדון יותר חזק מהכול. אף יושב ראש לא היה משחרר מאמן בסיטואציה שאני נמצא, אבל אנחנו החלטנו לשחרר אותו. יכול להיות שניפגע מזה מקצועית, אבל ניפרד כידידים למרות שיש בנו תחושה לא נעימה כי די נבגדנו". בינתיים ברמת גן מי שיעביר את האימון הוא עוזר המאמן דני ביבס, כאשר במהלך היום ינסו ראשי המועדון לסגור עם מאמן חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully