וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "התבוסה לחיפה צריכה להעיר אותנו. יש פה שחקנים שישנים"

ביקורת בחדר ההלבשה של הכתומים אחרי ההפסד למכבי חיפה, ג'וד נוורו וגל צרויה קיללו אחד את השני וצפויים להיענש. אחד השחקנים: "אולי טוב שעפנו מהגביע כדי שנתרכז באיך להישאר בליגה"

one

בווידאו: בני יהודה מובסת 4:1 על ידי מכבי חיפה

בני יהודה חטפה אתמול (שלישי) סטירה ברבע גמר גביע המדינה, ואם היו לה תקוות לסיים אולי עם תואר, הן התחלפו עם תבוסה 4:1 למכבי חיפה. הכתומים היו במשחק בחלקים רבים שלו, אבל ההגנה שלא תפקדה גרמה לקבוצה להתפרק.

בסיום המשחק התרחש אירוע חריג בחדר ההלבשה של הקבוצה כאשר ג'וד נוורו וגל צרויה נקלעו לעימות מילולי שהרקע שלו הוא חילופי האשמות וביקורת אחד על השני. בעקבות האירוע, משה דמאיו התערב והפריד בין השניים, אבל שני השחקנים צפויים להיענש.

תיירי דובאי, בן אלגרבלי שחקני בני יהודה. ברני ארדוב
אכזבה. אלגרבלי ודובאי/ברני ארדוב

"אנחנו שוב לא נראים טוב", אמר אחד השחקנים. "ההגנה לא מצליחה להסתדר עם כדורים פשוטים והמשחק שלנו לא שוטף. אולי טוב שעפנו מהגביע כדי שנוכל להתרכז עכשיו בליגה כדי לא להיקלע למאבקי הישרדות. ההפסד הזה צריך להעיר אותנו כי יש פה שחקנים שישנים. צריך לשכוח מהמשחק הזה ולהתחיל לחשוב איך אנחנו מנצחים את רעננה".

בבני יהודה ינסו להרים את הראש לקראת המשחק החשוב בשבת בנתניה, ומקווים לפחות שהעובדה שרעננה תגיע מעט משוחררת אחרי שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, תעזור לקבוצה לאסוף אולי נקודות. "זו טעות לחשוב שיש לנו יתרון עליהם כי בכל זאת הם רוצים עכשיו להגיע לאירופה, אבל אנחנו צריכים לעשות הכול כדי שנחזור להיראות כמו קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully