וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון צפוי להמשיך במכבי חיפה. גורם: "ניצחון שהציל את העונה"

2.3.2016 / 8:26

אחרי שבמועדון צוטטו כי הקפטן יקבל הצעה, בקרוב יוצע לו חוזה לעונה נוספת. שמחה מההעפלה לחצי הגמר: "כך חיפה צריכה להיראות רוב העונה". אוברניאק מתוסכל, שלושה זרים צפויים להישאר

one

בווידאו: מכבי חיפה גוברת 1:4 על בני יהודה

במכבי חיפה שחררו אתמול (שלישי) אנחת רווחה גדולה אחרי ה-1:4 מול בני יהודה, שהעלה את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה. הדחה מול הכתומים הייתה גומרת את העונה מוקדם מהצפוי, אבל הקבוצה של רוני לוי תופיע בחצי הגמר של המפעל לראשונה אחרי שלוש שנים, אז הודחה בהארכה על ידי עירוני קרית שמונה.

אחרי המשחק, במועדון עסקו, איך לא, בעיקר ביוסי בניון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, יממה לאחר המשחק בנתניה, גורם בכיר בחיפה אישר כי בניון יקבל הצעה לעונה נוספת ואם יחליט להישאר בקבוצה, הוא ישחק בה בעונה הבאה, זאת לאור היכולת הטובה שהוא מפגין לאחרונה. ההערכה במועדון היא שבניון ימשיך לעונה אחרונה בקבוצה. יעקב שחר ובניון עדיין לא נפגשו, אבל זה צפוי לקרות בימים הקרובים, כשרוני לוי כבר נתן אור ירוק למהלך כזה ומבחינתו כל עוד בניון רוצה להמשיך, הוא רוצה לראות אותו בקבוצה.

בניגוד לביקורת כלפיו בחלק מהמשחקים האחרונים, רוני לוי זכה אתמול לשבחים על ניהול המשחק. "הפעם הקבוצה הגיעה מוכנה. גם אחרי השער של בני יהודה לא נבהלנו. הקהל נהנה אתמול וזה מה שחשוב, כך מכבי חיפה צריכה להיראות ברוב העונה", אמרו במועדון והוסיפו: "הניצחון הזה הציל לנו את העונה". לאחר שהוחלף, ניגש טאלב טואטחה לעבר רוני לוי והשניים התחבקו. לוי, ששוחח עם המגן מספר פעמים לאחרונה, מאמין שהתקופה הלא טובה שעבר נמצאת מאחוריו כשהוא מבין שהוא יעזוב בקיץ.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
קיבל מחמאות. רוני לוי/ברני ארדוב

במהלך המחצית נכנסו יוסי בניון ואלירן עטר לחדר ההלבשה ועודדו את עטאא ג'אבר. "אתה שחקן גדול, קורה שמאבדים כדורים. תעלה כמו חדש למחצית השניה ותראה מה אתה יודע", אמרו לקשר שאחרי שפתח בצורה לא טובה את המשחק, רשם שיפור ניכר בחלק השני. בחיפה מרוצים מאוד מנטע לביא. "ניכר שהוא משקיע יותר מכולם יחד. הוא לא מפסיק לרוץ".

בנושא אחר, רוני לוי רוצה את גליינור פלט (11 שערים בכל המסגרות) גם בעונה הבאה ונראה כי החלוץ, ולדימיר סטויקוביץ' ומארק ואליינטה יהיו בכרמל עונה נוספת. לודוביק אוברניאק, ששוב לא שותף, ינסה למצוא קבוצה בקיץ. הקשר מתוסכל מאוד ממעמדו בקבוצה ולא נראה כי ירצה להישאר. לגבי לוי, שישמש בעונה הבאה כמאמן ראשי או כמנג'ר, ההחלטה תתקבל לאחר שהקבוצה תסיים את דרכה בשני המפעלים. אלון חזן וחיים סילבס הוזכרו כמועמדים להגיע בעונה הבאה, אך עדיין לא נעשתה פניה רשמית אליהם.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה לאחר שעצר פנדל. ברני ארדוב
צפוי להישאר. סטויקוביץ'/ברני ארדוב

אתמול נרשם פילוג מסוים בתוך הקהל של מכבי חיפה, כשרובו עודד את בניון וקומץ הגיב בשריקות בוז. בניון ניגש להודות לקהל בסיום, ובניגוד למקרים אחרים, בחר לא להגיב לאוהדים האחרים. "התקשורת מתייחסת אליהם ולא אני. זאת הזכות שלי להחליט אחרי משחק למי להודות ולמי לא", אמר בניון. "אני מתעסק בטוב. התקשורת חגגה השבוע, אבל הדבר היחיד שאמרתי הוא שאני לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה".

כעת מתרכזים בקבוצה בעיקר בדרבי. "אם רעננה לא תנצח את בני יהודה ואנחנו ננצח, נהיה כבר במקום הרביעי. אם נסיים בו את העונה, כנראה שנהיה באירופה", אמרו במועדון, לאחר שהתברר שרק זכיה של בני סכנין בגביע יכולה לקלקל כרטיס לליגה האירופית. אחד השחקנים אמר אתמול: "זה לא יהיה עוד משחק רגיל. הפועל חיפה יודעת שהיא יכולה לרדת ליגה אם לא תוציא נקודות, היא תבוא להילחם, אבל אנחנו רוצים לרצות את האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully