וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולסטון שוחרר מהסיינטס, מריו וויליאמס מבפאלו

1.3.2016 / 17:32

ניו אורלינס נפרדה מהתופס בן ה-32, מלך היארדים והטאצ'דאונים בתולדותיה. הבילס ויתרו על שחקן ההגנה המאכזב. ג'ף פישר צפוי להאריך את החוזה בלוס אנג'לס ראמס, קרוליינה הציבה תג פרנצ'ייז על ג'וש נורמן, בראדפורד האריך חוזה בשנתיים בפילדלפיה

מרקז קולסטון שחקן ניו אורלינס סיינטס. Jonathan Bachman, AP
עוזב אחרי עשור. קולסטון/AP, Jonathan Bachman

סוף עידן בניו אורלינס. הסיינטס שיחררו את התופס שלהם, מרקוס קולסטון, מלך היארדים והטאצ'דאונים של הקבוצה בכל הזמנים.

המהלך הזה היה באוויר לאורך השבוע החולף ובעזרתו, הקדושים יחסכו 3.2 מיליון דולר בתקרת השכר. קולסטון בן ה-32 שוחרר בשל כישלון בבדיקות הרפואיות, שנבע ככל הנראה מפציעה בחזה שהשביתה אותו משני המשחקים האחרונים בעונה החולפת. קולסטון מסר: "הסיינטס הם ארגון מהשורה הראשונה ואני מודה להם על הכל. למשפחת בנסון, להנהלה, למאמנים ולצוות. היה לי העונג להיות חלק מהמשפחה הזו".

בעשר עונות בניו אורלינס, מאז נבחר בסיבוב השביעי של הדראפט ב-2006, קולסטון רשם 9.759 יארדים ו-72 טאצ'דאונים וכמובן, עזר לסיינטס לזכות באליפות היסטורית ב-2009/10.

* לוס אנג'לס ראמס (תתרגלו) נמצאת בשיחות עם המאמן ג'ף פישר בנוגע להארכת חוזהו, שמסתיים בסוף העונה הקרובה. פישר הגיע למועדון ב-2012 והוביל את הקבוצה ל-27 ניצחונות לעומת 36 הפסדים ותיקו. הוא טרם הגיע לפלייאוף בארבע עונותיו עם הראמס, שסיימו את העונה החולפת במאזן 9:7.

* בפאלו הודיעה למריו וויליאמס המאכזב כי הוא משוחרר מהקבוצה.

* סם בראדפורד האריך חוזה בשנתיים נוספות בפילדלפיה.

* קרוליינה הציבה את תג הפרנצ'ייז שלה על מגן הפינה הנהדר ג'וש נורמן. סיאטל עשתה זאת עם הפאנטר ג'ון ריאן, הג'איינטס ישמרו בעזרת התג את הבועט ג'ון בראון. בפאלו הציבה את התג שלה על התאקל ההתקפי קורדי גלן. מיאמי הציבה את תג הפרנצ'ייז שלה על האנד ההגנתי אוליבייר ורנון.

* ואיך אפשר בלי מעצר בפגרה: ג'יילן סטרונג, התופס של יוסטון, נעצר לאחר שמריחואנה נמצאה אצלו. הוא שוחרר לאחר זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully