וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלאודמיר סיכם ויישאר גם בעונה הבאה

1.3.2016 / 13:27

הברזילאי הפתיע את חבריו באימון: "סיכמתי עם הבעלים טביב שאני נשאר". יחתום על חוזהו בתום העונה. סיכוי נמוך שרוקאביציה ומאטוביץ' יקבלו אזרחות ישראלית עד תחילת העונה הבאה

one

קשר בית"ר ירושלים, קלאודמיר, סיפר היום (שלישי) לחבריו לקבוצה שהוא ממשיך בעונה הבאה. הברזילאי הגיע לאימון ובמהלכו סיפר: "אני נשאר בירושלים. דיברתי עם אלי טביב, סיכמתי את הפרטים ואני אמור לחתום על חוזה בסוף העונה. טביב ובית"ר עמדו מאחוריי ונתנו לי גב בימים הכי קשים שלי כאן, ואין לי שום סיבה ללכת למקום אחר".

הבעלים אלי טביב אינו מתכוון לעסוק בחוזים בחודש הקרוב אלא רק לקראת סוף העונה, אך המקרה של קלאודמיר דרש טיפול מהיר יותר בגלל שלקבוצה לא הייתה אופציה עליו לעונה הבאה. כשהברזילאי הבין שהוא בתכניות לעונה נוספת, הוא השיב מיד בחיוב וסיכם את תנאיו לעונה הבאה. החתימה כאמור תתבצע לקראת סיום העונה.

קלאודמיר שבקיץ יחגוג את יום הולדתו ה-32, ימשיך לעונה שלישית בבית"ר ירושלים. מאז שהגיע בקיץ 2014, הוא הפך לאחד מהשחקנים הבולטים של הקבוצה. על הכוונה של המועדון להציע לו חוזה חדש פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

שחקן בית"ר ירושלים, קלאודמיר. ברני ארדוב
יישאר לעונה שלישית. קלאודמיר/ברני ארדוב

על אף הניסיונות של דושאן מאטוביץ' וניקיטה רוקאביציה לקבל אזרחות ישראלית, הסיכויים שהם יצליחו לקראת העונה הבאה הם קלושים. אם השניים יישארו בבירה, זה יהיה על תקן של זרים. מאטוביץ' כבר טיפל במרבית הניירת ואילו רוקאביציה ואשתו אמורים להגיע לפגישה במשרד הפנים בחודש הבא ולהתחיל לקדם את התהליך. המטרה היא בשלב ראשון לקבל מעמד של תושבים ארעיים, מה שיאפשר להם לשחק על תקן ישראלים. יחד עם זאת, מדובר בהליך שלוקח לפחות שנה.

שחקני הקבוצה חזרו היום לאימונים אחרי חופש של יומיים. בשבת הקרובה תצא הקבוצה למשחק חוץ בקרית שמונה בניסיון להשיג ניצחון חמישי ברציפות. ניסו קפילוטו צפוי להחליף בהרכב את טל כחילה המוצהב.

המאמן המנטלי יגאל הלל, שעבד עם המועדון בעונה שעברה אך לא המשיך בעונה הנוכחית, חוזר לשורות המועדון ומצטרף לצוות. הלל כבר נכח בשבת במשחקה של הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה יחד עם הבעלים אלי טביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully