וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ירון הוכנבוים סיכם לעונה הבאה ויחתום בימים הקרובים

המאמן ימשיך לעונה נוספת בקבוצה הצפונית. במועדון חגגו את ה-0:2 על הפועל תל אביב: "הניצחון הכי חשוב שלנו העונה". סוכנו של קהינדה עקץ את גוטמן: "עכשיו הוא יודע מי זה מספר 99"

one

בהפועל עכו חגגו במשך דקות ארוכות את הניצחון 0:2 על הפועל תל אביב אמש (שני) בבלומפילד. במועדון הצפוני בטוחים ששלוש הנקודות היקרות קרבו אותם משמעותית אל חוף מבטחים וכרגע קשה למצוא מישהו במועדון שחושב שהקבוצה תרד ליגה. "זה הניצחון הכי חשוב שהיה לנו העונה", אמרו בעכו אחרי המשחק.

בעכו התעסקו אמש גם לא מעט ביריבה ושלחו לא מעט עקיצות כלפי האדומים. זה התחיל בעימות בין המאמן ירון הוכנבוים לבן רייכרט. שחקני הפועל תל אביב לא הוציאו כדור בזמן ששחקן של עכו שכב על הדשא והוכנבוים צעק על רייכרט: "אתם תרדו ליגה כמו הפועל רמת גן שגם עשתה את זה וירדה". העקיצות נמשכו גם מכיוונו של סוכנו של לנרי קהינדה, משה הר אדיר, שהגיב לכך שאלי גוטמן לא התייחס לניגרי בשמו, אלא אמר "מספר 99". הר אדיר כתב בפייסבוק: "עכשיו גוטמן בטוח יודע מי זה מספר 99. קוראים לו לנרי. קהינדה".

שחקני הפועל עכו חוגגים. ברני ארדוב
בעכו אף אחד כבר לא חושב שהקבוצה תרד/ברני ארדוב

האופטימיות בעכו מתורגמת גם למעשים. הוכנבוים ממנו קיימת שביעות רצון גדולה, סיכם את תנאיו לעונה הבאה ובהנהלה מעריכים שהוא יחתום בימים הקרובים. חשוב לציין שהמאמן ימשיך בלי קשר להישארות בליגה. בעכו גם מאוד רוצים שקהינדה ימשיך ובאופן כללי מאוד מרוצים מהחיזוק שנעשה בינואר. במועדון מקווים שלא יהיה עוד זעזוע כלכלי בקיץ ושאפשר יהיה להעמיד קבוצה חזקה גם בעונה הבאה.

"האמנו מאוד שאפשר להוציא פה תוצאה טובה", אמר אחמד קאסום אחרי המשחק, "אנחנו קבוצה טובה ואנחנו חייבים להיות ממוקדים במטרה שלנו ולהמשיך עם היכולת הזו. אנחנו יכולים לברוח לתחתית אם נצליח לנצח את נתניה ביום שבת. בשנה שעברה זה באמת היה נס גדול שנשארנו בליגה והשנה גם זה יהיה מאוד קשה וזה גם יהיה הישג ענק".

על התפקוד שלו כמגן ימני אמר קאסום: "הייתה איזו סיטואציה שהייתי אמור לשחק מגן לבקשת המאמן. הלך לי טוב, אז המשכתי עם זה. אני גם נהנה וגם סובל. כרגע המטרה היא מבחינתי לעזור לקבוצה, וזה הדבר החשוב. אני צריך עוד לעבוד וללמוד את התפקיד, אני עדיין לא 100 אחוז שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully