וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהנהלת הפועל ירושלים רואים את פרנקו כאשם, גפני: "הובכנו"

1.3.2016 / 8:48

אחרי ה-101:78 המביך לקרית גת, האלופה שוקלת את פיטורי המאמן, אך החליטה לא למהר. השחקנים קיבלו מסר: "תצוגות כאלה לא יתקבלו". הפורוורד: "גם פיל ג'קסון לא יכול לעזור עם איך שהתנהלנו"

לירון מולדובן

בווידאו: הפועל ירושלים מובסת 101:78 על ידי עירוני קרית גת

הפועל ירושלים ספגה אמש (שני) השפלה כואבת כשהובסה בתוצאה 101:78 בידי מכבי קרית גת, בהפסד שזיעזע את המערכת. הנהלת הקבוצה אמנם שוקלת מחדש את מעמדו של המאמן דני פרנקו, אך במהלך הלילה עדיין לא התקבלה החלטה לפטרו. בהנהלת האדומים מאוד לא אוהבים את התוצאות והדרך בה נראית הקבוצה בשבועות האחרונים, ורואים בדני פרנקו אשם במצב, אולם מדגישים שאין שום כוונה לערוך שינוי ו-"לשלוף מהמותן", שכן כהגדרתם, "זו לא דרכה של הפועל ירושלים".

לפני כחודש, לאחר שבירושלים ספגו את אחת התבוסות הקשות של הקבוצה בשנים האחרונות ב-108:61 מול גראן קנאריה, חלק מאנשי ההנהלה סברו כי יש להחליף מיידית את פרנקו. האלטרנטיבות נבדקו, אך לבסוף הוחלט להעניק לו הזדמנות נוספת. ההפסד אמש העלה מחדש את התהייה האם פרנקו יכול לחלץ את הקבוצה מהמשבר, אך כאמור לא התקבלה החלטה לפטרו.

לא מעט שיחות נערכו בשבועות האחרונים בין השחקנים בחדר ההלבשה ובין פרנקו והמנכ"ל גיא הראל כשהמסר היה ברור: "מי שלא רוצה להיות בקבוצה, יכול לעזוב מיידית. יש להילחם בכל משחק עד להשגת המטרה האחרונה שנותרה העונה והיא זכייה באליפות". בקבוצה מתכוונים לשוחח שוב עם השחקנים לאחר שכבר הבהירו להם אתמול כי תצוגות כאלו לא יתקבלו.

דיאור פישר שחקן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
כמעט התעמת. פישר/ניב אהרונסון

לא מעט מאוהדי הפועל ירושלים קיללו את שחקני הקבוצה וצעקו לעבר המאמן דני פרנקו להתפטר. מי שכמעט הגיב לצעקות הוא דיאור פישר, שהיה קרוב להשיב לשני אוהדים שקיללו אותו. מאז חזרתו של פישר מארה"ב , גורמים בחדר ההלבשה מספרים כי הוא נראה טרוד ומתוסכל, אך מגלים הבנה למצבו האישי.

טוני גפני סיכם את המשחק המביך: "קרית גת היו יותר טובים מאיתנו בכל אספקט במשחק הזה, אפשר להשוות את זה לאיגרוף, הם פשוט נתנו לנו ארגוף בפנים ולא הגבנו. שיחקנו רך ולא שמרנו בהגנה. קרית גת פשוט הביכה אותנו, אין תירוצים. גם בעונה שעברה היו לנו זמנים לא טובים, אבל אני פשוט נבוך מהתצוגה שלנו ומאיך שנראינו במשחק. זה לא הכדורסל של ירושלים, גם אם שיחקנו לא יפה בעבר, נלחמנו והפעם לא עשינו את זה. צריך להבין מאוד מהר מה קורה לנו שלא נמשיך לשקוע בחול טובעני. לאוהדים יש את כל הזכות לעשות את זה, אבל ברור שלשחקנים יש רגשות וזה משפיע".

לשאלה לגבי קריאות הקהל לפרנקו להתפטר והאם עליו לקחת אחריות, השיב גפני: "כל מה שאני יודע שדני יכול לעשות את המקסימום, אבל שחקנים צריכים להסתכל על עצמם במראה, ולבוא ולהילחם בהגנה, לא הכל קשור לדני. הוא לא יכול לרוץ ולעשות הגנה, זה לא התפקיד שלו, גם האוהדים צריכים להבין את זה. גם פיל ג'קסון לא היה יכול לנהל את הקבוצה יותר טוב איך ששחקנים התנהלו על הפרקט. אני מאוכזב מאיתנו כקבוצה, לא משחקן זה או אחר. אפשר לעשות המון פגישות קבוצתיות, אבל כל אחד צריך לקחת אחריות על ההתנהלות שלו על הפרקט כשחקן".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully