וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אנחנו המועמדים הבכירים לרדת, זה עלול להיגמר באסון"

תחושות קשות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד הביתי להפועל עכו: "עשינו טעויות של ילדים, עם הגנה כזו נרד ליגה. רוב השחקנים לא מתאימים למועדון גדול מבחינה מנטלית". קנדה: "בהצלחות זה גוטמן, בכשלונות זה השחקנים"

one

אחרי תקופה יחסית רגועה, הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) הפסד כואב 2:0 להפועל עכו במאבק תחתית חשוב. בסיום היה נראה שתחושות הדיכאון והתסכול חזרו ואחרי כמה שבועות בהם שררה אופטימיות זהירה, גורם בכיר במועדון אמר אתמול: "אנחנו המועמדים הבכירים לרדת ליגה. אם שחקנים פה לא התעוררו ויבינו את המצב, העונה הזו תגמר באסון".

בסיום המשחק אתמול עשרות אוהדים של הקבוצה קיללו את השחקנים שישבו בחדר ההלבשה חפויי ראש. הביקורות נמשכו גם מצד אנשים במועדון, שאחד מהם אמר: "היו פה טעויות קשות בבחירת השחקנים. אם זה היה תלוי באלי גוטמן הוא היה מחליף 80 אחוז מהם. מנטלית כנראה שרובם לא מתאימים למועדון גדול כזה". את הביקורות הכי קשות ספגו שמואל שיימן ואדי גוטליב. "עשינו טעויות של ילדים בגן", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק, "לא יכול להיות שגוטמן מתרגל באימון סגירה כפולה על קהינדה ושום דבר לא מבוצע. עם הגנה כזו נרד ליגה".

"עבדנו כל השבוע כמו שצריך ואני חושב שהגענו מוכנים מאוד למשחק", אמר בן רייכרט אתמול בסיום, "כנראה נועדנו להיות עם אצבע על הדופק מתחילת השנה ועד סופה. כולם רואים פה את השינוי מאז שאלי גוטמן הגיע, אבל עדיין אנחנו לא מצליחים. אני מבין את האוהדים לגמרי, אין אחד פה שלא מבין אותם. כמו שקשה להם, לנו עוד יותר קשה. עוברים לנו כל מיני תסריטים ופחדים בראש ואנחנו השחקנים נצטרך להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. קשה מאוד לשמוע את הקללות של הקהל ואני מקווה שכבר בשבת נצליח לשנות את התמונה".

תחושות הכעס והתסכול במועדון האדום הביאו גם לביקורות על החיזוק הלא מספק בינואר, על ההחמצות של שחקני החלק הקדמי, על בזבוזי הזמן של עכו וגם על ניהול המשחק של אלי גוטמן. "חזרנו כמה צעדים אחורה", אמרו אמש בקבוצה.

- שוער הפועל עכו, דני עמוס, מול שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב. ברני ארדוב
עיקר הביקורות הופנו לגוטליב ושיימן/ברני ארדוב

אקס הפועל תל אביב, עומרי קנדה, כתב פוסט בנוגע למצב הקבוצה בדף הפייסבוק שלו: "כל ההדלפות האלה... זה לא עושה טוב, זה לא עשה טוב וזה לא יעשה טוב. זה משהו שהיה בזמני וזה משהו שעכשיו וזה משהו שתמיד יהיה גם בעתיד. לא יעזור, הלכלוכים ושמנסים להפיל את התיק על אחרים. בואו אעשה לכם סדר קטן. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שלוקאס וינטרה לא מתאים לרמות האלה. שוינפלד נתן כמה גולים יפים מקריים, אבל רחוק מלהיות חלוץ כמו דמארי בזמנו וטוטו ולאלה. חמזה בארי טוב, אבל יש ישראלים ברמתו. ולגבי שאר השחקנים, אני מעדיף לא לדבר. רק אגיד שאביחי קשר אחורי והוא מצוין. לא הוא זה שצריך לשים גולים ומיותר ליפול עליו. הלוואי כולם יהיו כמוהו. ולגבי גוטמן, בהצלחות זה הוא בכשלונות זה השחקנים, זה ידוע. ככה זה תמיד היה. הפועל תל אביב תישאר ליגה, זו לא שאלה בכלל".

על הרכש: "שאלה אני חייב לשאול.. למה הביאו את נסאר? למה הביאו את אלטמן? אם הם ביציע.. תגיד יש לי עוד שאלה.. רייכרט 1,000,000 יורו קניה. ועוד חוזה משהו כמו 250,000 דולר. לא היה עדיף לנסות להביא שחקן ברמה של זהבי כבר אם החלטתם להשקיע כזה סכום!".

על גוטמן: "יאללה מספיק מה אנחנו ילדים תגיד מה לא עברנו את כל החארטות האלה?! הגנה והגנה. התקפה והתקפה צריך!!! מילא היו מפסידים 8-6 אז יכולת להגיד ההגנה גמרה אותנו. תנו גולים ואחרי זה תבואו בטענות להגנה. יושב אתמול מול הטלוויזיה ולא מאמין!! לא מאמין שזו הפועל תל אביב. קומדיה של טעויות!!!!".

עוד על גוטמן: "הוא מאמן ענק! אמיתי מהלב אני אומר! יש לו ידע ויש לו איכויות באמת מאמן אחד הגדולים שיצא לי להתאמן תחתיו.. אבל במחשבה שניה לא יודע עכשיו עד כמה זה נכון לבוא אליו בטענות בעצם".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב הפסידה להפועל עכו 2:0

לכתבה המלאה
עומרי קנדה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"הלכלוכים לא יעזרו". קנדה/קובי אליהו

בהפועל תל אביב יודעים שהמשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת (המושבה, 17:00) הוא קריטי, לא רק בגלל הנקודות, אלא בגלל שזה הסיכוי האחרון של הקבוצה לסיים במקום שיגרום לה לארח ארבעה משחקים בפלייאוף התחתון ולא שלושה. אחד מהשחקנים אמר: "תהיה שם מלחמת עולם. אף אחד פה לא מאמין איך סיבכנו את עצמנו ככה".

בתקופה הקרובה נראה שגוטמן יבצע שינוי בגישה של הקבוצה וייתכן שגם במערך. אם במשחקים נגד הפועל רעננה והפועל עכו, האדומים יזמו, שלטו במשחק והכתיבו את הקצב, נראה שהחל מהמשחק הקרוב גוטמן יחזור לשיטה שתרגל לפני המשחק נגד הגדולות. כלומר צפיפות במרכז המגרש ובהגנה, וניסיונות לצאת להתקפות מתפרצות.

נכון לעכשיו בהפועל אומנם מסרבים להתייחס לעונה הבאה, אבל לכולם במועדון ברור שאם הקבוצה תינצל מירידה, יתבצע חריש נוסף בסגל. כרגע, למעט נמניה ניקוליץ' וארון שוינפלד, רוב השחקנים לא בתכניות של גוטמן לעונה הבאה. בנוסף, גם הנהלת המועדון שוב משנה את פניה בשל המלצות שניתנו על ידי רמי כהן, יו"ר קבוצת הכדורסל של המועדון, שהחל לעבוד כיועץ בקבוצה. בהפועל מדברים על תכנית רחבה לקיצוץ חלק מהעובדים והתייעלות המערכת שעדיין סובלת ממוצקה כלכלית.

אם כל זה לא מספיק, התכניות למעבר מבלומפילד יוצרות לא מעט תחושות קשות בקרב האוהדים. בסקר שערכה עמותת האדומים, שחזרה להיות עמותת האוהדים הגדולה בישראל, 16.7 אחוז מהקהל האדום לא מעוניין לעזוב את בלומפילד כלל ו-41.6 אחוז טוען שלא צריך לעזוב את האצטדיון הוותיק עד שלא יבנה אצטדיון אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully