וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב השתוללו בסיום המשחק, אוהד אחד נעצר

האוהדים זעמו בעקבות ההפסד, זרקו חולצות וחלק קטן אף זרק אבנים על אוטובוס הקבוצה. גוטמן: "קהינדה פירק אותנו. נשתה מים קרים ונמשיך הלאה". הוכנבוים: "מישאלוב היה המצטיין"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב קיבלה הזדמנות אדירה לברוח קצת מהתחתית הלוהטת, כשפגשה הערב (שני) את הפועל עכו בבלומפילד למשחק על שש נקודות. אלא שדווקא ברגע האמת, הקבוצה של אלי גוטמן עשתה במכנסיים והפסידה 2:0 לצפוניים, שעברו אותם בטבלה וזכו למעט אוויר לנשימה.

בסיום המשחק נותרו האוהדים בתחומי האצטדיון, קיללו את השחקנים, זרקו את חולצותיהם וחלק קטן אף זרק אבנים על אוטובוס הקבוצה. אוהד אחד נעצר.

"אני מאוד מאוד מאוכזב", אמר גוטמן. "זה לא רק ההפסד, הדרך בה הפסדנו יותר מטרידה אותנו. שחקן אחד, טוב ככל שיהיה, לא יכול לפרק הגנה שלמה. כל הכבוד לעכו, הם שיחקו נכון, זה הכלים שיש להם. הם שיחקו על כדורים ארוכים, קהינדה פירק לבד את ההגנה שלנו. נתנו לו מתנות. ברגעים הטובים שלנו לא הבקענו, וכשמגיעים למצבים כמו שהגענו - הכדור צריך להיות בפנים. עכשיו נצטרך לדעת להתמודד גם עם זה. אנחנו בפלייאוף התחתון ובקרבות הישרדות כבר לפני הרבה זמן. נצטרך לבוא מוכנים לקרבות האלה. אין לנו ברירה אלא להסתגל. נשתה מים קרים ונמשיך הלאה".

אריאל הרוש הוסיף: "הפועל תל אביב זה מועדון שלא רגיל להילחם בתחתית. זו המציאות, ונצטרך לעשות את זה. חבל לי על הקהל הגדול שבא ואכזבנו אותו. ידענו שאנחנו יכולים להוציא את העגלה מהבוץ וזה היה משחק חשוב, אבל נצטרך לקחת את הנקודות במשחק אחר. אנחנו מודעים למצב, אלי כל הזמן עושה לנו אסיפות ואנחנו יודעים שהמצב לא הכי טוב בלשון המעטה. עכשיו כולם יצטרכו לתת את הדם, כי יהיו קרבות רצח עד סוף העונה. לא חושבים על ירידת ליגה, יש פה קבוצה מצוינת, הקבוצה הכי טובה בפלייאוף התחתון. אנחנו פשוט צריכים לחבר ניצחון-שניים, ואז נרוץ קדימה. היום שיחקנו לידיים שלהם, הם עשו את ההתקפות המתפרצות שהם רצו ועבדנו על זה כל השבוע. פישלנו. זה הפסד מאוד כואב, אבל אין זמן להוריד את הראש".

קהינדה חוגג/ברני ארדוב

ירון הוכנבוים אמר מנגד: "כל ניצחון הוא חשוב, במיוחד ששיחקנו היום מול קבוצה טובה, זו לא קבוצת תחתית. היה לנו הרבה הרבה מזל, הם הגיעו לאינספור מצבים. כמובן שניצחון כזה עושה אווירה טובה, אבל הכי חשוב זה הנקודות. השחקנים עושים עבודה טובה, עם הרבה אופי והקרבה, והכי חשוב זה מבחן התוצאה. אנחנו מסתכלים קדימה, לכיוון יום שבת מול נתניה".

על מישאלוב: "השחקן הכי טוב במגרש. מהרגע שהוא כביכול נפצע הוא היה מצוין, במחצית השנייה הוא לא עשה אף טעות. הוא יציב, ומעבר לאיכות שלו כבלם הוא בנאדם מדהים שמלכד את כל חדר ההלבשה. אני מקווה מאוד שהוא ישחק אצלי עוד הרבה שנים אצלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully