וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות היחס כלפיו: רן בן שמעון התפטר מאימון מכבי פתח תקוה

29.2.2016 / 20:05

המאמן עוזב לאחר שנה וחצי בעקבות ההתבטאויות של אנשי המועדון נגדו, והחליט לשים את המפתחות אחרי שבעה הפסדים בשמונה המשחקים האחרונים. אופיר חיים וגיא לוי מועמדים להחליפו

one

בווידאו: תקציר ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים בשבת

לאחר עונה וחצי במכבי פתח תקוה, החליט הערב (שני) רן בן שמעון על סיום דרכו במועדון. ההחלטה של בן שמעון להיפרד מהמועדון בשלב הזה נובעת בעקבות היחס כלפיו מצד אנשים בהנהלת מכבי פתח תקוה שהתבטאו בתקשורת נגדו.

בן שמעון, שראה את הקבוצה שלו מפסידה בשבעה משמונת המשחקים האחרונים, החליט להניח את המפתחות על רקע העובדה שסביב המועדון היו לא מעט רעשים וקולות של גורמים שונים שקראו לפטר אותו. למרות זאת, שינו זוארץ ואבי לוזון המשיכו לתת לו את הקרדיט, והכוונה של השניים הייתה לאפשר לו להשלים את העונה עד לסיומה.

נכון לעכשיו, המאמן של הקבוצה הוא ייטב לוזון שיסתייע במנהל המקצועי עומר גולן עד שימונה מאמן קבוע. במקביל, ראשי המועדון, שקיבלו את ההודעה של בן שמעון בהפתעה, ינסו למנות כמה שיותר מהר מאמן במקומו, כאשר שני השמות העיקריים שנמצאים כרגע על הפרק הם של אופיר חיים וגיא לוי.

מהמועדון נמסר: "מכבי פתח תקוה מודה למאמן הקבוצה רן בן שמעון, שמסיים היום את תפקידו, על עבודתו בשנה וחצי האחרונות ועל ההישגים אותם הוביל את הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי והשחקנים ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

בתקופתו במכבי פתח תקוה הצליח בן שמעון להוביל את המועדון לפלייאוף העליון בעונתו הראשונה, ובעונה הנוכחית לזכייה בגביע הטוטו. נכון להיום ממוקמת הקבוצה במקום השמיני בטבלה, מרחק ארבע נקודות מהקו האדום. הערב מסר בן שמעון על החלטתו לראשי המועדון, ומחר יגיע להיפרד מהשחקנים ומהצוות המקצועי.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
נפרד ממכבי פתח תקוה. בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully