וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ודוקא אלון ששון פרש בגיל 29: "אגיע לאולימפיאדה כצופה"

29.2.2016 / 18:33

ששון שהתחרה בקטגוריה עד גיל 90 ק"ג עוד הספיק להתחרות השבוע בסבב אירופה הפתוחה, אבל בסופו של דבר החליט לפרוש לאחר שהבין שלא יגיע לריו: "מי שמכיר אותי יודע כמה אני חייב לספורט הזה"

אלון ששון ג'ודוקא ישראלי מטיל את פיטר פלצ'יק באליפות ישראל. נמרוד סונדרס
תולה את החליפה. ששון/נמרוד סונדרס

הג'ודוקא אלון ששון, שמתחרה במשקל של עד 90 ק"ג, הודיע היום (שני) באמצעות חשבון הפייסבוק שלו על פרישה מפעילות. ששון עוד הספיק השבוע להתחרות בתחרות מסבב אירופה הפתוחה, והחליט בסיומו של הטורניר לפרוש.

"בגיל 29 ולאחר 21 שנות עיסוק בדבר האהוב עליי ביותר בעולם ג'ודו, החלטתי להוריד את החליפה התחרותית שלי, ולתלות אותה בפעם האחרונה", כתב ששון. "מי שמכיר אותי יודע כמה אני חייב לספורט הזה שמלווה אותי מגיל שמונה כשהוריי רשמו אותי לחוג השכונתי, ועד לאן שהוא לקח אותי היום. הג'ודו הקנה לי ערכים, משמעת, יכולת התמדה, דבקות במטרה, מצויינות, והמון חברים וחוויות שישארו איתי לתמיד, שיקף לי מראה לחיים בכל סיטואציה שנתקלתי בה על המזרן ומחוצה לו, חיזק אותי ולקח אותי כמעט לכל מדינה בעולם. את כמות החווית שצברתי לא ניתן אפילו לכתוב במילים, אבל כמה ציוני דרך והישגים בקריירה דווקא כן".

ששון ציין כמה מההישגים הבולטים שלו בקריירה, בין השאר מדליית ארד באליפות אירופה עד גיל 17, מדליית זהב באליפות אירופה עד גיל 20, זכה באליפות אירופה לנבחרות לאומיות וארד באליפות אירופה לקבוצות עם ספורטינג ליסבון. בסך הכול זכה ששון בשבע מדליות מסבב הטורנירים העולמי לבוגרים ובשמונה מדליות זהב באליפות ישראל לבוגרים.

"אמנם לא הצלחתי להשיג את הכרטיס לאולימפיאדת ריו 2016, אבל פיזית אני אהיה שם כצופה, וחלק ממני יהיה גם ממש על המזרן עצמו", הוסיף. "אחי הצעיר אורי יתחרה ואני אדחוף איתו בשאגות מהיציע. היה לי כבוד אמיתי לייצג את המדינה שלנו ולהשמיע את ההמנון הלאומי באולמות השונים בעולם. אותו דגל עם המגן דוד הקטן שתמיד תפור על החליפה בצד שמאל מעל הלב נתן כל כך הרבה כוחות שלפעמים לא האמנתי שקיימים בי. אז תודה לכל מי שיש לו חלק בדרך הארוכה שעברתי לאורך השנים".

ששון חתם את הפוסט בכך שציין כי בחר להמשיך להדריך ולאמן ילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • אלון ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully