וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי וניו אינגלנד סיכמו על הארכת חוזה לשנתיים נוספות

29.2.2016 / 18:12

הקוורטרבק ימשיך עם הפטריוטס לכל הפחות עד 2019, אז יהיה בן 42. הארכת החוזה תפנה מקום בתקרת השכר של הקבוצה. פייטון מאנינג עדיין מתלבט, דנבר תשים תג פרנצ'ייז על וון מילר ותהפוך את ברוק אוסווילר לשחקן חופשי

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
ממשיך בפוקסבורו. בריידי/AP, Elise Amendola

טום בריידי וניו אינגלנד פטריוטס הגיעו הערב (שני) להסכם, שישאיר את הקוורטרבק הוותיק בפוקסבורו לכל הפחות עד 2019. מדובר בהארכה של שנתיים נוספות לחוזה בו מחזיק בריידי עד כה, כאשר בסיום החוזה החדש, הוא יהיה כבר בן 42.

במסגרת החוזה הנוכחי, השחקן שהוביל את ניו אינגלנד לארבע אליפויות, כמו גם לכל חמשת גמרי ה-AFC האחרונים, אמור לקבל תשעה מיליון דולר בעונה הקרובה ועשרה בעונת 2017. הארכת החוזה תנמיך את הסכום שבריידי תופס לקבוצה בתקרת השכר ותאפשר לפטריוטס לשמור על כמה שחקני מפתח ואף להתחזק בהתאם.

* האלופה דנבר עדיין ממתינה להחלטה הסופית של פייטון מאנינג לגבי עתידו. נכון להיום, על פי אדם שפטר מ-ESPN, גורמים בסביבת הקוורטרבק שיחגוג בעוד פחות מחודש את יום הולדתו ה-40 מאמינים כי הוא עומד להודיע על פרישה. בינתיים בדנבר חושבים הלאה ומי שאמור לקבל את תג הפרנצ'ייז לעונה הקרובה הוא וון מילר, שלא צפוי להגיע עם הקבוצה להסכם על חוזה ארוך טווח עד יום שלישי, הדדליין להצבת תגים על שחקנים. משמעות הדבר היא שהקוורטרבק ברוק אוסווילר יהפוך לשחקן חופשי.

* עוד קוורטרבק שעוזב את קבוצתו הוא מאט האסלבק. אינדיאנפוליס הודיע לקוורטרבק המזדקן, שהחליף את אנדרו לאק לאורך החצי השני של העונה, כי היא מוותרת עליו ותשמור על ג'וש פרימן כבק-אפ שלה.

* לסיום, ב-NFL שוקלים לאסור החל מהעונה הבאה על ה-"Chop-Block", חסימה נמוכה של שחקן התקפי על שחקן הגנתי, שבמקביל נחסם מעל המותניים על ידי שחקן התקפה אחר. החסימה הנמוכה גורמת לפציעות רבות בקרב שחקני הגנה, בעיקר שחקני קו. הנושא יעלה לדיון בישיבת החוקה של הליגה בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully