וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיה גולדרינג הודיעה: "לא שלמה עם ההחלטה להתחרות עבור ישראל"

29.2.2016 / 16:16

כפי שפרסמנו ביום שישי, האתלטית הישראלית-אמריקאית תשוב לארצות הברית, ומסבירה כעת: "מרגישה שלא השלמתי בהצלחה את כל התהליך שיאפשר לי להתחרות בשם ישראל בעולם"

קטיה גולדרינג, האתלטית הישראלית-אמריקאית שקבעה לאחרונה את הקריטריון האולימפי למשחקים בריו עם 2:35:27 שעות, החליטה לחזור לארצות הברית. כזכור, ביום שישי חשפנו את כוונותיה של גולדרינג לוותר על האפשרות לייצג את ישראל, וכעת במכתב פרידה שאותו שלחה ליושב ראש איגוד האתלטיקה, רפי פלד, היא מסבירה מעט מההחלטה שלה להמשיך בשלב הזה לייצג את ארצות הברית.

האתלטית בת ה-25 שמחזיקה באזרחות כפולה כישראלית ואמריקנית, שהתה בשבועיים האחרונים בארץ בביקור אצל משפחתה ברחובות, וכעת תשוב לארצות הברית, שם היא מתגוררת. "בשנה האחרונה, לאור שיפור הישגיי בריצת המרתון שאפשרו לי לקבל את ההזדמנות לייצג את ישראל, היה עליי לקבל את ההחלטה אם לבצע את השינוי הגדול הזה", כתבה גולדרינג ליושב ראש האיגוד, רפי פלד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בחודשים האחרונים הייתי בקונפליקט פנימי בנוגע להחלטה הטובה ביותר עבורי. כל אתלט שואב את מקורות ומניעי המוטיבציה שלו לרוץ ולהתחרות ממקורות אחרים, והייתי חייבת לעצמי מעל הכול לבצע התאמה אישית לסיבות שיניעו אותי להמשיך לרוץ ולהתחרות באתלטיקה. סיבות כמו המשך מגמת השיפור, לראות כמה טובה אני באמת יכולה להיות ועוד. אחרי מחשבות ולבטים רבים הגעתי למסקנה שבעוד ייצוג ישראל יביא לי הנאה, סיפוק וגאווה עצומים, הדבר הנכון עבורי, בשלב זה, יהיה להמשיך לתחר בארצות הברית.

"הגעתי החודש לישראל בכוונה מלאה לייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות ככל שהקריירה הספורטיבית שלי תתיר לי", הוסיפה. "ההתרגשות בלייצג את המדינה הזו, אליה אני חשה חיבור חזק ומיוחד, ובה אני מרגישה באמת בבית, הסבה לי התרגשות רבה.

יחד עם זאת, במישור המקצועי, איני מרגישה שלמה עם ההחלטה להתחרות בעבור ישראל. אני מאמינה כי 90% מההנאה שבלהתחרות בזירה הבינלאומית היא בידיעה שעשית הכול באופן נכון, חוקי ומלא כדי לקבל את הזכות להשתתף בתחרות שאליה הגעת. בשלב זה אני מרגישה שלא השלמתי בהצלחה את כל התהליך שיאפשר לי להתחרות בשם ישראל בעולם, ומנגד אני כן מרגישה כי הנעתי את התהליך הזה באופן מוצלח בארצות הברית. לכן החלטתי להמשיך ולגלות כמה טובה אני ולאיזו רמות אני מסוגלת להגיע בין הרצות הטובות בארצות הברית. לישראל תמיד יהיה מקום מיוחד בלבי, וטו?ב הלב שהפגנתם כלפיי מהווה דוגמה לצד הזה של ישראל, שממנו אני מרגישה עצמי כחלק בלתי נפרד של המדינה הנפלאה הזו. אני מקווה לשוב בקרוב ולהיפגש אתכם ועם נבחרות ישראל באתלטיקה".

רפי פלד, ששוחח רבות עם גולדרינג במהלך שהותה בארץ, קיבל את המכתב והגיב: "קטיה מוכיחה לי שוב שהיא איכותית מאוד וברמה גבוהה. אין לי ספק שהיא הייתה יכולה להוסיף המון לאתלטיקה הישראלית ולנוף האנושי ממנו שזורה ארצנו. אני מצר על החלטתה, אבל מבין לליבה. שערי האתלטיקה הישראלית יהיו פתוחים לקטיה בכל עת שתרגיש שהיא בשלה לעשות את הצעד המאתגר הזה. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לוועד האולימפי בישראל על האוזן הקשבת שנמצאה בו למקרה, ולעובדה שמנהליו לא פסלו על הסף את האפשרות לשלב את קטיה במשלחת לריו, ואף ראו בעין חיובית את הצעדים שנעשו מטעם איגוד האתלטיקה על מנת לנסות ולשלבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully