וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אילת תארח את תחרות הגרנד פרי בהתעמלות אומנותית

29.2.2016 / 12:54

בהשקעה של כמיליון שקל תועתק בספטמבר השנה התחרות היוקרתית מחולון לאילת. ייתכן שהחל מ-2017 יתקיימו שתי תחרויות גרנד פרי, בחולון ובאילת. התחרות תתקיים בקניון הקרח בעיר. "זה פרויקט חדשני", אומר מנהל אגף הספורט בעיריית אילת

מירי רגב עם נבחרת ההתעמלות האומנותית. ברני ארדוב
מירי רגב עם נבחרת ההתעמלות האומנותית/ברני ארדוב

תחרות הגרנד פרי היוקרתית בהתעמלות אומנותית שמתקיימת בכל שנה בחולון תועתק השנה לאילת ותתקיים בין ה-22 בספטמבר ל-26, כך נודע לוואלה! ספורט. הסיבה לשינוי היא העובדה כי חולון מארחת את אליפות אירופה, וכך למעשה יתאפשר לחובבי הענף ליהנות משתי תחרויות איכותיות בארץ.

אבל זה לא הכול, מכיוון שהחל משנת 2017 ייתכן מאוד שיתקיימו שתי תחרויות גרנד פרי בישראל. בחודש מרץ תתקיים התחרות המסורתית בחולון, אך אילת עשויה להמשיך לארח את התחרות בין חודשים ספטמבר ואוקטובר. התקדים הזה הוא חשוב מכיוון שעד היום לא התאפשר למדינה לארח שתי תחרויות מסבב הגרנד פרי באותה שנה.

התחרות באילת תתקיים באייס מול, שזהו פארק החלקה על הקרח שבנוי בתוך קניון כשמסביבו יש חנויות. בעיריית אילת מתכוונים להקים משטח ייעודי לטובת התחרות ומסביבו ייבנה יציע, כל זאת בהשקעה כל כמיליון שקל. כבר היום יש סביב פארק ההחלקה 1,800 מושבים והתוכנית היא להרחיב את המקום ביציע נוסף. יעקב מלכה, מנהל אגף הספורט בעיריית אילת, אמר לוואלה! ספורט: "זה פרויקט חדשני מכיוון שעד היום התחרויות התקיימו באולמות, אבל הפעם יוצאים מהקופסה וחושפים את ההמונים לענף ותחרויות. בקניון יכולים להיות בזמן נתון משהו כמו 20 אלף איש, ורואים את התחרויות מכל מקום. כמובן שלא נמכור כרטיסים כי מדובר בקניון פתוח".

בחודש אפריל אמורים נציגי הוועדה הבינלאומית מטעם איגוד ההתעמלות האירופי להגיע לישראל כדי לעקוב אחרי ההכנות לאליפות אירופה, ובמסגרת המפגש הזה יבקרו הנציגים באילת כדי לראות מקרוב כיצד הדברים ייראו. אופיר פינס, יושב ראש איגוד ההתעמלות אמר בנושא: "הפרויקט יחזק את ישראל כמעמצה בהתעמלות אומנותית. זה חשוב גם בהיבט האולימפי מכיוון שזו תחרות ראשונה שמגיעים אליה אחרי האולימפיאדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully