וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ההעפלה לפלייאוף העליון: סכנין צפויה להכנסות של מעל מיליון שקל

29.2.2016 / 12:06

הקבוצה תקבל בין 250 ל-400 אלף שקלים מענקי מיקום ומקווה שהקהל ימלא את דוחא במשחקי הבית כדי להגדיל הכנסה. "אם העירייה תשלם את מה שהתחייבה, נסיים את העונה באיזון תקציבי"

מערכת וואלה!

בני סכנין צפויה לצמצם משמעותית את הגרעון הכספי הצפוי בסוף העונה בעקבות ההעפלה לפלייאוף העליון. אם העירייה תשלם את התחייבויותיה, בקבוצה אף עשויים לסיים באיזון תקציבי. כזכור, לפני כשבועיים פרסמנו שלפי תחשיבים של המועדון הקבוצה הייתה צפויה לסיים באיזון תקציבי, אלא שהעובדה שכסף שהיה אמור להגיע מהעירייה לא נכנס יגרום לכך שהקבוצה תסיים בגרעון של כשני מיליון שקלים.

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
מצפה למענקים שמנים. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

כעת, עם ההעפלה לפלייאוף העליון, בסכנין צפויים לצמצם משמעותית את הגרעון. המענקים ממנהלת הליגה על המיקום צפויים לנוע בין 250,000 ל-400,000 שקלים וזאת במקביל למיקום הסופי שבו תסיים הקבוצה את הפלייאוף העליון. בנוסף למענק המיקום, בסכנין מעריכים שניתן יהיה להכניס סכום כספי גבוה במיוחד כאשר ההערכה היא שניתן יהיה למכור לפחות כ-4,000 כרטיסים לכל אחד ממשחקי הבית בפלייאוף, מה שעשוי להכניס לקופת המועדון כמיליון שקלים לפחות. עם זאת, יצויין כי לקבוצה יהיו הוצאות אבטחה וכן מענקים למאמן ולשחקנים על ההעפלה, כך שההערכה בשלב זה היא שניתן יהיה לצמצם משמעותית את הגרעון ואם ייכנס אכן כסף מהעירייה כפי שזו התחייבה, יהיה ניתן לסיים את העונה באיזון תקציבי.

גורם בהנהלה אמר: "אם העירייה תפסיק רק לפזר הבטחות ותשלם את מה שהתחייבה נסיים באיזון תקציבי ואולי אף ברווח שיוכל לשדרג את המועדון לעונה הבאה. אנשים פה עובדים סביב השעון כדי שהקבוצה תתקיים כמו שצריך והעונה היה ניהול כספי מצוין".

מנכ"ל הקבוצה חאלד (דוכי) קאסום אמר בנושא: "אנחנו לא מתעסקים כרגע בנושאים הכספיים אלא מקווים להיאבק על המקום הרביעי עם רעננה ומכבי חיפה בשלב הפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully